View Single Post
Old 13-07-2011
viper_gts's Avatar
viper_gts viper_gts is offline
Member

Quote:
Originally Posted by Gilles View Post
Inderdaad da ligt naast de E-19, daar was vroeger een motorcross parcour maar dat domein is nu niet langer privé en is nu publiek toegankelijk. In't weekend zie je er nu véél fietsers en mensen die er met hun hond gaan wandelen lol! Motorcrossen mag er helaas niet meer omwille van de veiligheid maar bovenop de berg (lees verder) is er een bmx parcour. Wel zo vriendelijk zijn om de mannen effen te verwittigen dat je er gaat rijden!

Als die bmx mannen er bezig zijn dan roepen die meestal als ze eraan komen, zo kan je uit de weggaan. Alhoewel dat ze op de plek waar ik altijd rij (dat parcour is daar immens groot) mij meestal gerust laten lol! Heb er dus totaal geen last van, 't zijn toffe gasten en af en toe komen ze is kijken wat ge aan het uitsteken zijt! Er wordt wel gevraagd om niet op de heuvels/jumps te lopen!

Ook raad ik aan om boven op de heuvel te blijven en niet de grote schansen die een beetje verder beneden liggen te nemen (met nen MT kunt ge het nog proberen maar 1/10 buggy is kosten gegarandeerd lol).

Om er te geraken neem je best de kleine zandweg die net voor de brug ligt. Als je van Kontich naar Aartselaar rijdt ligt deze aan je rechterkant, net voor je de brug oprijd. Volg die weg tot wanneer je niet meer verder kan met de wagen ('t word dan erg smal) en draai dan rechts het veld op. Daar kan je de wagen achterlaten.

Vandaar is het nog een 5 minuten wandelen. Je volgt de zandweg te voet verder en binnen 200 meter zie je een grote heuvel met verschillende jumps in (ga daar niet rijden want een beetje verder is het vééél beter). Je gaat naar boven de heuvel op en eens boven ga je naar rechts, op het einde aan de linkerkant ligt het "befaamde" parcour !

Heb nog niet véél plaatsen gezien waar ge beter kunt bashen dan daar! Je zou er zelfs een klein parcour kunnen maken! FUN GUARANTEED

Jammer dat ik van't weekend in Duitsland zit (scootermeeting) anders had ik zeker meegegaan !

Ik zal proberen een googlemappeke te linken
Ja zou handig zijn zie het niet echt voor mij, ik ben een savage aan het ombouwen naar een flux met mamba kv2200 in en dat is mijn "bash auto"
ik bash voor de moment op een downlhill parcoer tegen de E19 rond
Mechelen. maar als we er eentje beetje naar ons hand kunnen zetten graag,dan weet ik al 2 man dat mee komen doen met the big boys Mugen MBX6 Eco en MBX6T

greetz