View Single Post
Old 04-07-2011
Gilles Gilles is offline
Member

Bedankt voor de info Moby, je bevestigd mijn vermoeden . Europa heeft idd de 100 mah limiet en in Hong Kong (sorry ik zei daarvoor Japan) waar de zender vandaan komt zou er nog een lagere output limiet zijn.

@ Stefke die Fransoozen toch hé, een apart standje voor hen op de zender man man! Wist zelfs niet dat da bestond lol! Anyway mijn zender ligt nu bij het BIPT dus die inspecties doen ze blijkbaar toch nog altijd. Al zou het enkel over een visuele inspectie gaan wat zoveel wil zeggen als "hangt er een CE label op" lol. Ik heb nl. een vriendelijke ambtenaar aan de lijn gehad die me wist te vertellen dat ze mij morgen uitsluitsel kunnen geven! Duimen dus hé mannen!

Feniks ge hebt groot gelijk dat ge hier uw spul koopt , ik probeer mijn local hobbyshop ook zo goed mogelijk te "sponsoren" lol maar soms zijn de winstmarges toch een beetje grotesk en dan zoek ik naar alternatieven en helaas gaat da via het internet het snelst (met soms alle gevolgen vandien). Elke keer denk je van "mij gaat het niet overkomen" lol!

Thx for all the input guys
Reply With Quote