View Single Post
Old 27-06-2011
flipside flipside is offline
Mad Member

Het is een wonder, maar ik ben het vandaag al 2 keer eens geweest met bruno. 1 keer in een mailconversatie waar jullie niks mee te maken hebben , en nu ook in deze 'discussie'

Niemand zegt dat je je mening niet mag geven, maar jullie zeggen dingen over een baan die je enkel kent vanop een youtube filmpje...

1. je kan niet weten hoe breed de baan is. Mij lijkt ze niet te smal, wat reeds bevestigd werd.
2. podium niet aanwezig? Hoe weet je dat? Waar staat de cameraman? Het is niet omdat er iemand op het circuit staat dat er geen podium is. Dat is intussen dus ook al bevestigd.
3. Matten op zand of beton? Mij leek het duidelijk dat die tegels enkel een klein stukje onder de mat ligt. Je ziet op alle andere plaatsen duidelijk zand rond de baan. En dan nog, charleroi is ook op beton.
4. van wanneer is het filmpje? hoe kan je nu weten of de baan nog hetzelfde is tegen het bnk?

Allemaal redenen dus niet om botweg conclusies te gaan posten op een openbaar forum zonder een paar feiten te checken.

Lijkt me vrij logisch dat de mensen van de club zich aangevallen voelen...

Mach was er in oktober bij om een bnk aan te vragen, merchtem niet. Er zijn nog wel circuits in belgie en nederland hoor. Je kan helaas niet overal een bnk houden...

Vraagje voor mach, waneer is er een clubrace voor de 1/10e? Hou ons op de hoogte hier en er zal zeker volk op af komen. Jammer genoeg zijn er tegenwoordig elk weekend wel 3 plaatsen waar je kan gaan racen, dus om iedereen te lokken dat wordt moeilijk. Maar bvb een race 1 of 2 weken voor het bnk lokt ongetwijfeld 70% van het hele bnk veld

Voor bart: maak een uitgebreide samenvatting van al uw voorstellen om het bnk te verbeteren en bezorg dit ergens in september aan uw clubvoorzitter. Met commentaar alleen zijn we niks, oplossingen hebben we dan nodig... Een oplossing die 5 nieuwe problemen creëert is geen oplossing.
Reply With Quote