Ik ben van plan het BNK bij Mach One te rijden, ik ben eerlijk gezegd een beetje benieuwd naar de baan. Mijn auto is voorzien van schokdempers, dus ik heb geen schrik van jumps.
Als de mensen van Mach One zo goed zouden zijn van de weekends voor het BNK hun baan ter beschikking te stellen, zou ik graag gaan trainen. Moest ik tijdens het rijden onoverkomelijke problemen vinden met de baan, dan zou ik het aan de mensen alginds zeggen. Ik zou het niet op dit forum posten.
Als ik twijfels of bedenkingen zou hebben over de laatste manche van het BNK, dan zou ik gaan praten met 'het BNK bestuur', zijnde de afgevaardigde van mijn eigen club. Het bestuur van mijn club is iemand die ik ken en die dikwijls op de club aanwezig is. Hij zou er kunnen bij geweest zijn als er BNK-beslissingen zijn genomen. Ik zou nog steeds niet op dit forum posten.
Als ik bedenkingen heb over het reglement of minimum specificaties van een baan, zou ik de tekst van het reglement lezen. De kans is groot dat dit wel gespecifieerd is. Ik zou zeker geen Opmerkingen posten hier op het forum zonder eerst een kleine zoektocht te hebben ingezet.
|