zie hier al mijn post
ik heb eens voor uit gekeken naar de circuits die er nog gaan komen
en dit word onze laatst bnk
-------------------------------------------------------------------------------------
er zijn zo veel mooiere circuits zo als deze
--------------------------------------------------------------------------------
ik snap niet waarom juist die baan, dan nog veel liever de grasbaan terug
---------------------------------------------------------------------------------------
ja dat zie je goed het zijn gewoon betontegels
en ik zie ook geen rijders stelling
--------------------------------------------------------------------------------------
ik hoop dat de BK organisatoren het nog eens goed bekijken voor dat we daar naar toe gaan
----------------------------------------------------------------------------------------
zo Bas wat een eer hier op oople we zijn Wereldkampioen
-----------------------------------------------------------------------------------------
als eerst ik heb niks tegen jullie club (mach-one) zou niet weten waarom
maar als ik mijn mening hier op het forum plaat is dat niet achterbaks en is ook niet stoken
want ik doe het in het openbaar zo dat iedereen het kan lezen
dit is mijn mening en dat deel ik in het openbaar daar is een forum voor
maar als je niet tegen mijn mening kan en van aderen daar kan ik ook niks aan doen
en dat jullie hier zo kwaad over worden dat snap ik ook niet
zo heeft ieder zijn mening
maar als je een keer met me wil praten dat kan geregeld worden dat is geen proble
---------------------------------------------------------------------------------------
het is gewoon mijn mening die ik geef over wat ik zie op het filmpje
en er word niks negatiefs gezegd over jullie club en al zeker niet over de vrijwilligers die daar al het werk hebben gedaan daar heb ik respect voor
maar het is mijn mening wat ik zag op het filmpje
maar dat kan hier niet blijkbaar
ik ga er over ophouden want dit heeft geen zin
en ik zal de filmpjes verwijderen