View Single Post
Old 27-06-2011
PRO-Buggy PRO-Buggy is offline
Member

Bas en Marco jullie gaan wel over de rug van vrijwillegers, dat vindt ik ook want je schrijft hier zaken die totaal niet kloppen.

Zal ff wat verduidelijken...ook aan Roel want er zijn geen onzekerheden!! Die worden gemaakt door 2 mensen die ik al eerder benoemde...
Zou beter zijn als je eerst was komen kijken/rijden en dan zou oordelen ipv een oud filmpje wat op Youtube rondzwermt en vanuit dat filmpje gaan oordelen!!!!!!:th umbdown:
Je moet een weten wat een werk het is om drie banen bij te houden en alles op poten te zetten voor je, en dat met een man of 8 elke keer maar weer. Als je dan zo gaat schrijven zoals Marco en BAs kan ik me best voorstellen dat dit ook bij Mark in het verkeerde keelsgat schiet!
We doen het voor de hobby en dus ook voor jullie. Gewoon rijden op de banen die de organisatie je voorschoteld OF als schrapresultaat laten schieten voor jezelf kan ook.

Nogmaals Bas en Marco je MAG komen rijden het MOET niet.
Enne kritiek is goed daar kan een ieder wat van leren ook MAch-One, maar dan dient het wel opbouwend te zijn en niet zoals jullie nu heel het circuit af lopen te branden, daar kan niemand niks mee!

Baan is gemaakt van astro op zandbodem, alleen een strook van 1,5 meter is gelegd op enkele tegels zodat we de layout wat konden verleggen. Die enkele tegel die eronder ligt is geen probleem.: Conclusie? Zeurderij want in Geilenkirchen (D) ligt wel de baan geheel op beton/asfalt en daar hoor je er niemand over die er rijden, omdat als je een wedstrijdserei rijdt zoals nu het BNK je daar maar moet rijden waar de organisatie je heen stuurt. Wil je dit niet? Kun je beter gaan rijden op een veldje voor je deur lijkt me.
Altijd heb je banen die je leuk vindt en die je minder vindt maar andere misschien wel weer andersom en dat maakt de competitie weer spannend.

-Baanbreedte is gelijk aan de eisen van het BNK regelement.

-Podium / stelling is 12.5 meter breedt en de stahoogte bedraagt 2 meter.

-100+ man herbergen op het terrein is geen probleem, ook een GP bigscale en 12 andere races in een seizoen ging dus BNK ook zonder probleem!

-Stroom is ruim voldoende aanwezig.

-2 Toiletten aanwezig, (1 dames en 1 herentoilet).

-Geluidsinstallatie is naar behoren.

-Catering is goed, ruim assortiment tegen billijke prijzen.

-Kamperen is mogelijk met tent, caravan of wwonmobiel/camper
(Dan heb je wel alleen in de avond en nacht stroom voor het kamperen overdag dus niet vanaf 8 uur in de ochtend).

- Parkeren is ook geen probleem, alleen op de wedstrijddag parkeren bij sluisje wat 250 meter lopen is. Maar wees gerust je kunt eerst uitladen op de baan alvorens je auto weg te gaan zetten.

-Het enige wat tot nu toe nog ontbreekt zijn gemotiveerde BNK rijders...

Let wel wat Dennis schrijft over de moeilijkheden van sommige banen etc klopt ook. Als meerdere banen dicht zouden moeten was onze baan ineens een stuk aantrekkelijker...
Reply With Quote