View Single Post
Old 27-06-2011
skyaflake's Avatar
skyaflake skyaflake is offline
Senior Member

Om maar even 'namens' Helmond te spreken dan maar:

- De beton tegels liggen daar waar je kan sleutelen en volgens mij is de ondergrond zand en niet tegels, ik kan dit niet 100% bevestigen aangezien ik de baan niet mee heb opgebouwd, de laatste keer dat ik het terein heb gezien voordat de 1:10 baan gebouwt was lag er gewoon zand en ik kan me niet indenken dat daar ineens stenen neergelegt zijn. En, persoonlijk is de baan ook wat aan de kleine kant en het zal wel druk worden op de baan, maar goed, ik denk daar ook iets anders over dan "bepalende" bij Mach One.
- 1:10 baan heeft tegenwoordig (zal kijken of ik a.s. weekend foto's kan maken, weet nog niet of ik daar ben, 30% kans) een rijderstelling met meer dan voldoende ruimte.

Ach, als ik de tijd (dit jaar zit ik echt vol ) had zou ik wat meer Mach-One leden optrommelen om ook BNKs te rijden, maar voor mij zit het er volgend jaar pas in om een volledig BNK te rijden. Dit jaar pak ik nog wel wat mee. Ik heb helaas de meeste problemen met vervoer (geen eigen auto ), dus als iemand uit het zuid-oosten (Helmond, dus) van Nederland ooit plek heeft, heb je aan mij ook een regelmatige bezoeker. Maar goed, ik ken niemand hier in een straal van 30~50 km die een heel bnk rijdt. (Of het moet net over de grens zijn)

Vragen? Ja, ik kan veel dingen beantwoorden over Mach-One, anders even [email protected]. Ik weet niets wat betreft afspraken tussen het BNK en de club, maar wel van de baan zelf