Quote:
Originally Posted by beksie
grote narigheid rondom den bosch. Ik moest net naar mijn werk in den bosch west en reed op de automatische piloot naar de oprit van de a59 maar die is dus dicht. En dan word je omgeleid helemaal naar het noorden. Ik ben bij de afslag kekdriel omgedraaid en ben teruggereden door Den bosch heen.
Maar dan moet je dus wel de weg weten. t is een beetje moeilijk om dat hier uit te leggen. Maar hou i.e.g. rekening met een langere aanrijtijd als je vanaf de kant van nijmegen komt of vanaf eindhoven.
Zoals ik al zei het is te moeilijk om hier een precieze route neer te typen maar als je via google maps een weg zoekt vanf nijmegen hou de afslag rosmalen aan en dan bruistensingel en zandzuigerstraat aan tot aan de vlijmenseweg en dan een weg door de polder via cromvoirt.
En vanaf eindhoven de nieuwe weg volgen (ik dacht dat waalwijk op de anwb borden staat maar dat weet ik niet zeker) die langs het nieuwe jeroen bosch ziekenhuis loopt en dan ook cromvoirt aanhouden.
edit: ik kreeg net de tip van een collega uit vlijmen dat het makkelijker is om via Engelen naar vlijmen te rijden. Dus vanaf de zandzuigerstraat de rietveldenweg op richting Engelen. Vanaf daar staan er borden met Vlijmen.
|
ik kom vanaf nijmegen, kan ik gewoon van de a59 uit nijmegen naar de a2 richting het zuiden, aflsag den bosh via de maastichtseweg naar het centrum, langs de kade naar deuteren en dan via de polder.
ben vooral benieuwt of de snelweg open is om in den bosh te komen

BZB: The shortest name in rc..
BZB "i just can't, i just can't, i just can't control my feet" 2012 tour!!:
BZB4Holland
BZB4Belgium