Ik rij met een RB5.
Dat is eigenlijk een B4 maar dan makkelijker en meer vergeefelijk.
Ondertussen rijd ik (ook) met de mid-motor-conversie ervan, de RB5 MCS en die rijdt gewoon nóg makkelijker.
En qua setup ... ik ben geen setup-expert maar ik kom er toch redelijk uit, vertrekkend van de basissetup.
Bijkomende voordelen: Ik breek zeer zelden iets dus die wagen is redelijk sterk (goeie plastic), en de stukken die ik laatst nodig had (Front SHocktowers) waren gewoon voorradig bij MCM
Er bestaat een andere goede beter betaalbare midmotorkit voor van Team Xtreme, de Vega.
En alhoewel redelijk onbekend zijn er toch hier en daar wat piloten in het BNK die met die wagen rijden.
Last but ... : de Kyosho-shocks zijn zeeeeer goe
maar ach, als je het minst risico wil, koop dan gewoon een X6. Die zijn nu makkelijk te vinden tweedehands en qua setup vind je altijd wel een toprijder wiens setup je kan kopieren of die je kan helpen