Thread: BNK Vlijmen
View Single Post
Old 28-04-2011
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member

Quote:
Originally Posted by stefke View Post
Volgens die redenatie en als ik het zo doe dat het patroon tussen de toppekes hetzelfde blijft, mag ik terug met een "cut and shut" rijden ?
Cut & Shut is expliciet verboden door EFRA and you know it.

En als we dan toch terug over minispikes gaan beginnen: een woordje van onze voor-zitter:
"wat betreft de Mini Spike 2 discusie ben ik het met Wouter eens dat we moeten proberen volgend jaar een duidelijker bepaling in het reglement te zetten, maar omtrent het probleem zelf ben ik het niet eens met Wouter (geniet ervan, gebeurt maar eens per vijf jaar). Ik baseer me daarbij op de structuur van de naamgeving van de banden op de website van Schumacher. Deze is : Codenummer, spatie, soortnaam, separator (meestal puntkomma), en vervolgens specifikatie binnen de soort.
Al de Mini Spike 2 beginnen met "Mini Spike 2;" en vervolgens Front, Rear, Slim, compound en andere details, zie bijlage. Met andere woorden: de "Slims" heten in de catalogus niet "Slim Mini Spike 2" maar "Mini Spike 2". Maar nogmaals: ik zie ook in dat er ruimte is voor verwarring en interpretatie."

Bijlage!
Attached Files
File Type: doc Schum.doc (123.5 KB, 15 views)

Last edited by Cooper; 28-04-2011 at 10:54 AM.
Reply With Quote