Quote:
Originally Posted by Gonzo
Waar gijle nu nog mee afkomt... Ik heb al meer dan een jaar geen bolle voorbanden nimeer (wel nog 1 paar groene op velg, en das mijn enige set groene van vorig jaar).
Dat ge nu 3 paar extra moet hebben om mee te kunnen snap ik echt ni 
Beslist anders gewoon eens met wat ge het liefst rijdt, en koop enkel die.
Op de zijkant van de achterband staat "Schumacher" en "Minispike 2", op de bolle voorband "20x8 Minispike 2" en op de platte "20x6 Minispike 2"
Allemaal Schumacher Minispike 2 als ge het mij vraagt zenne.
|
Het gaat helemaal ni over extra paar banden kopen, of met wat ge het liefst rijdt. Het gaat erom dat een bandenreglement best DUIDELIJK is.
Het enige wat DUIDELIJK blijkt uit deze posts, is dat mensen het reglement verschillend interpreteren. Voor de ene is een slim mini spike hetzelfde als een gewone minispike, voor de andere niet. Kunt ge uren over discussiėren wie er gelijk heeft, maar redelijk nutteloos want niemand heeft daarin gelijk. Voor mij heeft iemand die Pieter Domlomp heet, niet dezelfde naam als iemand die Jan-Pieter Domlomp heet. Slim mini spike is dus voor mij niet gelijk aan Mini spike. Maar interpreteer dat gerust anders, daar gaat het ni eens om.
Maw het reglement is NIET DUIDELIJK. Kunt ge het er op z'n minst niet over eens zijn dat het voor volgend jaar WEL DUIDELIJK moet omschreven zijn?
Mij maakt het ook geen bal uit, ik rij amper 4WD, en ik heb vorig jaar in arendonk gereden met gewone minispikes rondom (was toen ni echt trager)... Zelfs op de GP.
Het gaat mij dus enkel om 't principe dat het duidelijk moet zijn.
Duidelijk genoeg?
Peace en love en group hug en rear motor FTW