View Single Post
Old 31-03-2011
Carno's Avatar
Carno Carno is offline
Member

Quote:
Originally Posted by elvo View Post
Als ik op een race ben, en ik wil een tikje meer of minder rem/panache/..., dan wil ik op een knopje kunnen duwen, en de volgende heat op het podium kunnen staan, wetende dat ik dat tikje meer of minder heb. Ik wil niet verschieten, want dat is niet goed voor de resultaten. Ik wil ook niet moeten knoeien met een hoop nietszeggende getallen, want tijd om alles uit te testen is er dan niet.
10 Standjes met een evenredig, voelbaar verschil tussen alle stapjes, is wat een competitie regelaar moet hebben.

En over niet verschieten gesproken: TFB heeft/had leden die met de SP/Xerun rijden/reden. Bij een fout vlak voor de rechte lijn, laden de capacitors zich op, wat resulteert in onverwachte supermegapanache, een wheelie, een extra bruine streep in de broek, en reclamaties vanwege de leider.

Zo moeilijk is het toch niet om op een helder afleesbaar LED display je Brake force of Start punch een of twee tandjes hoger te zetten zonder alle andere instellingen te hoeven wijzigen.
Ooit wel eens de tel kwijt geraakt met het lampjes tellen?

Wat voor TFB lid is dat dan als ze na een foutje en een wheelie al extra bruine strepen beginnen te trekken?