Quote:
Originally Posted by flipside
Heb je dat nodig? Als hij maar afslaat voor de lipo kapot is het voor mij al lang goed. Of ik nu 14m45 of 15m00 kan rijden is niet echt van belang.
|
Nou een iets hogere afslag is wel erg prettig om je cellen niet zo snel onder de 3.0V te hebben. Ze zijn niet gelijk dood maar de interne weerstand van die accu's is wel omhoog gegaan.
Ze zullen het nu niet voor niets naar 3.2V verhoogd hebben
In de XeRun heb ik hem op 3.4V per cel staan. Altijd veilig.
Quote:
Originally Posted by flipside
Voor de rest heeft een lrp/nosram alles wat je nodig hebt:
power setting
remkracht
dragbrake
Alle regelaars van anderen waarmee ik de laatste tijd gereden heb, die van die boost en timing frul hebben, reden echt voor geen meter. Ik zie echt niet in waarom uw autoke op de rechte lijn vanaf punt x ineens nog harder moet beginnen optrekken. Als ik sneller wil rijden, dan duw ik m'n gas stick verder in, lijkt me veel eenvoudiger
Leve de simpele, medium aanvoelende instellingen 
|
Simpel gezegd is mijn gasresponse nu overal medium behalve op het rechte stuk waar ik hem darkside wil hebben
De SXX gebruik ik nu in m'n B4.201 en dat rijd nu met een kleiner pinion ook prima ondanks dat ik er nog een 6.5 in heb liggen.
Ik vind de LRP regelaars echt niet slecht alleen zou ik wat meer vrijheid bij de instellingen willen hebben dan 10 voorkeuze programma's.
Als je weer eens bij de MVB bent moet je maar eens een paar rondjes met m'n 4WD rijden. Dan wil ik daarna wel het professionele oordeel van Doctor Medium horen.