View Single Post
Old 21-03-2011
mr. ed mr. ed is offline
Senior Member

Allemaal juist, en rudi: u ken ik van ziens. Toen ik bij BVK begon had gij het al te druk met BK en tamiya-cup etc.
Ik heb u 1 keertje een testritje zien doen op een tamiya wedstrijd met een volledig omgebouwde Fox: double-deck epoxy chassis. Ik was toen al zot van modelbouw maar het is exact dat bouwsel dat mijn hele verdere ontwikkeling in de hobby gekenmerkt heeft. Toen ik u er een jaar later 's over sprak bij een zeldzaam bezoekje aan bvk vertelde je me dat je die dingen niet rijden kon op regelmatige basis door je sponsorship. Ik had plots geen interesse meer om zelf sponsering te zoeken
Louis; op het laatst waren enkel hij en ik nog lid (toen moest ik zelfs geen lidgeld meer betalen We spraken dan af en werkten een half uurtje op de baan, reden een 5-tal minuutjes onder ons 2en en werkten weer verder. Toen ik in haasrode startte met een nieuwe job was ik te vaak van huis en Louis zag ik heel af en toe als postbode bij ons langskomen, maar BVK was er niet meer bij. RIP
Nog enkele namen die jullie mogelijk wel kennen: Urbi (urbain), dirk allaerts, Bruno , Jo, Roel, Grootjans (van den texaco), Frank Bersipont, Erik Breyne, Walter (de paintbrush artiest),... vul maar aan

Bart, echt gestopt ben ik nooit: alleen minder en minder regelmatig gereden, en met steeds ouder wordend materiaal.
Een jaartje in shanghai wonen was niet bevorderlijk voor het rijden maar ik heb wel veel geknutseld toen, en vervolgens 2 jaar japan: vintage buggies en touringcars gekocht , gebouwd, verbouwd en geraced
Zelfs Masami heeft onderstaand brouwsel even in handen gehad om s nader te kijken wat het nu juist was

Reply With Quote