Quote:
Originally Posted by stefke
Bij mijn weten is Tamiya nog erger m.b.t. het uitbrengen van nieuwe auto's. Zeker in de onroad. Durango bracht trouwens ook snel een "2011 spec" uit. Als je 7 jaar met dezelfde auto wil rijden, kan je alleen een Asso of misschien een Losi kopen
Je kan het een voor- of nadeel vinden, maar 80% van je SX2 kan hergebruikt worden. En als we kijken naar de onderdelen die misschien ooit stukgaan, is enkel de achterste en centrale riem anders.
Die rubber banden : nooit echt problemen mee gehad. Je moet er enkel 2 per steun ronddoen en de randjes van de houders afronden.
|
nee da heeft bij mij geen 2weken geduurd en toen stonden de wingmounts van mijne losi cr er al op, want bij mij scheurde die elastiekjes bijna iedere keer als ik om ging. mss omdat ik de houders nie had afgerond, maja
ja int begin vond ik het ook nog positief da schumacher veel uitbracht, maar vind het gewoon ergens schandalig da de mensen die eerst een cat sx kochten en een jaar erna de sx2 kopen nu een paar maand verder opnieuw eene nieuwe "moeten" kopen. ja da de onderdele bijna allemaal bruikbaar zijn, maja wil je de nieuwe auto moet je toch maar weer eene bij kopen he, tis da wa me beetje stoord.
bij de cougar hetzelfde hoeveel hebbe ze al uitgebracht,(moet wel zeggen dat het allemaal beter is) nu bv dat nieuw chassis met verzendkoste erbij, het chassis en topdeck ben je weer 100 euro kwijt, dan leg ik liever 120bij en heb ik eene ganse losi 22.
maar bij de cougar vind ik het nog nie zo een ramp omdat het eene fijne auto is. maar ik denk dat het nu wel stopt met dingen bijkopen want seffes rij je met eene auto rond van 600euro "2wd" da vind ik nu nie echt de bedoeling eigenlijk. da zijn 2losi's en een pak onderdele maja swat, ieder zijn mening he
ps: neemt niet weg dat ik de cougar eene fantastische auto vind natuurlijk.
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, ..
wanted: pred x10/11 and AC s2
|