View Single Post
Old 28-01-2011
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor

Default Mensen die houden van een beetje drama?

Mensen die houden van een beetje drama?

Quote:
Originally Posted by Bart_Banaan View Post
Nee. coopertje, dat heb er niks mee te maken. Copyright op een foto van Flicker.. Right! Dat kan alleen een Belg bedenken!

Maar ik vind jouw manier van posten gewoon niet leuk, het is badinerend, uit de hoogte en uitermate irritant. Vroeger gaf je nog wel eens advies aan beginnende rijders, nu post je uit de hoogte en vooral onzin, je geeft amper tot geen tips, doet lacherig over beginners en daarbij presteer je zelf matig tot slecht tijdens wedstrijden.
En dan gaan zitten klagen over het niveau van de posten hier op het MBF, terwijl mensen zoals jij het niveau momenteel onderuit haalt (zie je eigen post hier boven)...

Je bent een leugenaar Jaap, toen ik nog vriendelijk met je mailde beweerde je dat de foto met het watermerk er al af gevonden had op google, die is NERGENS te vinden op google op die manier.
Nu geef je openlijk toe dat je hem van mijn Flickr fotopagina hebt gehaald, waar duidelijk aangegeven staat dat foto's niet zonder toestemming mogen gebruikt worden. Ik geef ALTIJD toestemming voor non-commerciële doeleinden, je moet het alleen EERST vragen. Jij bent gewoon een dief van iemand anders zijn werk.
Mij aanpakken over mijn niveau dat ik heb in het rijden met speelgoed auto's is ronduit belachelijk. Ik doe zoiets voor de vrienden en het plezier en ik ben de eerste die klaar staat om de jeugd te helpen.
Met jou ben ik klaar. Je mag van geluk spreken dat ik je geen auteursrechten kwestie aan je broek smeer.

Piloten die wel zin hebben voor humor en geholpen willen worden door verschillende mensen met ervaring (ongeacht hun resultaten kunnen ze toch ervaring hebben) nodig ik uit op het onderstaande forum in mijn handtekening. [dat is dus hier op oople]

Amen.

Last edited by Cooper; 28-01-2011 at 02:22 PM.
Reply With Quote