Thread: astute ombouwen
View Single Post
Old 26-01-2011
GG1977 GG1977 is offline
Member

Quote:
Originally Posted by soobah View Post
of dat goed is gaan anderen u beter kunnen op antwoorden...

Maar als ik u was, zou ik toch een hedendaagse (2ehands) buggy kopen, zoals bvb een Asso B4. Met een brushless set erin gaat ie waarschijnlijk wat harder en gaat ge vroeg of laat toch stukken rijden die ge niet meer gemakkelijk gaat vinden. En dan gaat ge waarschijnlijk toch een andere buggy kopen, dus beter ineens goed voorzien..

Wel een cool bakske verder, wou dat ik dat 20jr geleden ook had gehad (ben ook van 77) : )
Mij gaat eerlijk gezegd niet om het rijden maar meer het proces van ombouwen/terug tot leven brengen dus een tweedehands Association of andere zegt me niet veel... Maar de nieuwe Avante die nog moet uitkomen wel

Ik wil feitelijk een brushless maar feitelijk met evenveel power als de oude technigolds of Dynatech. En op lipo. Ik wil de Futuba ontvangers hergebruiken. Brushed wil ik liever niet (de huidige motor is kapot, laatste keer gereden, jaar of 15 geleden en er kwam rook uit) en het plezier duurde maar amper 5 minuten... En 1 uur opladen.

20 jaar geleden kocht ons pa dat zogezegd voor ons, maar hij heeft die auto gebouwd dus hij had er wel plezier in
Reply With Quote