View Single Post
Old 03-01-2011
crashingbird's Avatar
crashingbird crashingbird is offline
Member

Voldoende gedreven om te strijden voor de overwinning, maar m'n zelfkennis en gevoel voor realiteit gebieden mij echter toe te geven dat die strijd ergens onderaan zal plaatsvinden in de E-finale, doelstelling is gewoon niet laatste te zijn en alle wedstrijden uit te rijden

klasse:

2WD op de bnk's, ik 'mag' daarom het autootje van Neil gebruiken (Neil=oudste van de 2 broertjes van John)
misschien 4WD op clubkoersen
Zender
Futaba 2pl /Sanwa MX3
auto:
PSI LMX (glasvezel Losi midmotor)
XXX4, dé ondergewaardeerde snelle Losi 4X4 voor smooooooth circuits
opties:
beetje speling icm afgeleefde ophanging stukken zorgt ervoor dat de auto minder nerveus is en aan mijn rijkunsten aangepast is !
regelaar:
2WD :HW Xerun120 1S, (1/12de cannibaliseren), maar heb ook nog ergens een SXX stockspec, nog te bekijken...
4WD : HW EZrun60A
motoren:
2wd: SP10.5/9.5 of in het beste geval HW Xerun8.5
4wd : sensorloze 5.5t, zolang ik met de auto rij en niet omgekeerd, anders ga ik plooien richting iets meer soepel!(heb nog wat ouwe brushed spullen die nog net iets te goed zijn voor schroot)
Accu's:
2wd : Zippy4000
4wd : IP life4000
servo
ScannerRC 9766mg
lader :
GM Commander 2000 (V2005) , kan je alles mee doen, behalve koffie maken
velgkleur:
geel
aantal dagen RC rijden per maand (zomer)
2 (BNK-weekend) en hopelijk ook de club koersen MBV (als Neil en Jim niet teveel brokken maken, anders is clubkoers = dagje sleutelen)
aantal dagen RC rijden per maand (winter)
2X manège, en enkele mini-races (tamiya m-klasse) bij Yellow

Last edited by crashingbird; 04-01-2011 at 06:31 PM. Reason: + foto +foto 4x4 +toevoegen lader
Reply With Quote