He Marco, hier reeds enkele fotos.... na een weekje begint er wat vorm in te komen.... mijn nachtwerk krijgt vorm

Enkele opmerkingen... ben nog aoptimale set-up van elektronics aan het zoeken... ik denk dat ik voor de optie van Lee ga en niet zoals in de instructie boek ( receiver op servo, zoals ik nu gedaan heb). .Lee zet receiver achter regelaar...
De buggy zelf zit wel goed in elkaar.. alles ziet , voel en is stevig dus qua reliability zit dit goed... ook hebben ze gewerkt aan de shock towers.. deze zijn compacter dan op de 511 en dus minder fragiel om te breken bij mega crashes...
Vooraan is er wel totaal andere technology om de voorarmen vast te houden... geen idee of dit beter is .
Diff zitten goed ineen.. wel tungsten bolletjes aanschaffen... wel nadeel is dat alles anders is dan de 511 dus weer in de portemonee schieten...
instructies zijn duidelijk (kleiner boekje)
Ik heb set-up van mijn 511 gecopieerd...en idd wat Lee schrijft dat springs te lang zijn is waar.. ik heb er ook een coil moeten afknippen.
Nog puntje : ik heb Wo shafts (zoals Lee)..gewoon deze van de 511 gebruikt (vooraan ook wel hubs nemen), achteraan heb ik de 201 0 degrees hub.
Voila ik nog wat werk in set-up, electronics etc.... in Jan komt shakedown in chareloi ( oefenen) Gonzo , Bart, misschien eens afspreken ??
Groeten
Rudi