Hallo iedereen !
ik denk dat het tijd is om te stoppen met lurken en een beetje actief te worden ; ik heb ook oude fotos gescand !
eerst ; sorry voor mijn vreemd nederlands, ik kon vroeger redelijk goed vlaams spreken maar ik heb het de laatste 15 jaren enkel frans en engels gesproken ... maar "t'is maar om te lachen" heb ik gelezen dus maak ik me geen zorgen over fouten...
ik stel me voor ; Martin, van Brussel, sommige kennen me al, ik heb deze zomer veel in kampenhout gereden met een Borremans-tribute witte B4 en een 20 jaar oude Futaba attack zender
Ik heb begin jaren 90 (ik was toen 15) aan 4 jaar BK deelgenomen in 2wd (eerst losi JRX pro,dan de XX , dan traxxas en CAT3000 de laatste seizoen) , met als "teammate" Laurent Borremans die mij veel geleerd heeft kwa rijden en setups. Wij woonden niet ver van mekaar en ik mocht overal mee in zijn betrouwbare golfje.
Ben deze zomer weer begonnen met rc, k'heb ne b4 gekocht, en zowel Lipos als brushless ondekt... OMG wat een verschil !!! 25 minutes non stop rijden met en CS 7.5 ... das voor mij gewoon niet te geloven... bijna geen onderhoud enz... 3 weken later kocht ik ook ne tweedehandse T4 om te bashen, geen twijfel; ik ben weer addict
Leuk dat de sfeer zo goed is gebleven ! ik kreeg direct vreindelijke hulp en advies (bijv. de open race in Arendonck waar iedereen gewacht heeft terwijl Luc en Bart mij hielpen om de transponder te doen werken met mijn 20 jaar oud graupner reciever

)
Hier zijn een paar fotos van "toen" ;
mijn autokes

de volgenden zijn van een wedstrijd in Dour (BK?) bestaat het nog ?
Ik weet niet of hun buggies op de fotos staan maar ik kan me een paar namen van die tijd herinneren zoals Pascal Henon, Luc en Guy Deweerd(t?) , Matthew Collins, Bart Loomans, Fabian Gourmet en die gekke gast van Luik... allé

Dit was onze club ; URT voor Ukkel racing team

De enige niet witte body van Laurent ; zijn blauwe Traxxas Trx1 , met in de achtergrond de groene Losi van Pascal Henon en mijn rode Losi, wij hadden een baan "gemaaid" in iemands tuin ergens in Dilbeek.
Kwa Vintage heb ik dit thuis liggen ;

JA JA veeeeel wit, en veel witte velgen
tot ziens, i wish it was summer already !
Martin