Quote:
Originally Posted by feniks
ps nen sxx is wel zo een 270 eurokes en de mesker is er niet echt happy mee gezien weer nen blow up opt ek.
en nen gm of iet in die stijl is maar 160 eurokes vandaar dat voorstel dus.
en wie zecht dat ge er alles op moet gebruiken ik doen da ook niet dus zie niet in waarom de standaard 9 programmas niet zouden voldoen.
en ne cat SX is ook uit de mode want daar rijd der maar 1ne mee en das de stef en ps der komt ne nieuwe volgend jaar.
wil je geld sparen nen b44 ne yok het meest compleet anders nen goedkope durango (nog veel opties te krijgen dus) nen tamiya duur maar zen geld waard volgens sommigge dan hebde de meeste gehad ah ja ne losi uit het stenen tijdperk XX4 dus super goe maar fragille en moeilijker stukken nog voor te krijgen.of ne kyjojo heel goed ,stukken ??????????
take your pic het meeste hebde gehad dan .
veel meer 4X4 is er niet echt meer of het zijn veel te dure conversies.
doet ge met den hoop mee dan koopt ge nen durango ,doet ge eenvoudig en goedkoop ne yok of ne B44 .
doet ge speciaal ne kyjojo of een conversie.
en das hetzelvde voor regelaars en moteurs . maar dan met lrp ,gm ,tekin ,speedpasion,en noem maar op.
|
Da's vermoeiend om te lezen zenne.
Ik zou in ieder geval voor een regelaar gaan waarbij je de software kan updaten. Zo kan je b.v. als je ooit met een hoge wikkeling of iets van stock gaat rijden (World GT, 1/12de, TC, ...) simpleweg een stockprogramma met dynamische timing inladen. Dat doet toch wel veel. Ik denk dat LRP dit nu ook doorheeft en zijn SXX van een USB poort heeft voorzien in zijn versie 2. Niet strikt noodzakelijk maar als je dan toch geld gaat uitgeven, kan je het evengoed mee in overweging nemen.
Als ik dan toch iets moet aanbevelen : ik kan je alleen maar vanuit mijn eigen ervaring de Speedpassion GT Pro van harte aanbevelen : oerdegelijk en betrouwbaar, makkelijk instelbaar met de meegeleverde programbox (geen "bliepjes" meer tellen, supergemakkelijk) en updatable via USB. En nog goedkoper dan de LRP/Nosram ook.
De CAT SX is uit de mode omdat de versie 1 met een sh*tload kinderziektes werd geleverd, maar met de SX2 zijn deze zo goed als weggewerkt. De auto is momenteel even betrouwbaar/afstelbaar als de andere courante modellen (en het is momenteel nog de enige belter op de markt mocht dat je voorkeur genieten). Alleen was het kalf voor velen dan al verdronken.