View Single Post
Old 16-11-2010
flipside flipside is offline
Mad Member

Quote:
Originally Posted by kitcarfreak View Post
@Flipside Dat is niet mijn bedoeling, is het hier echt soms zo'n gekkenhuis? En ik kom zeker eens af, maar wordt er deze winter ergens off road indoor gereden dichter dan charleroi?

@arctic
ivm motoren, ik zie sensorless en sensor, wat is het verschil, hoe zit het met de windingen? Ik zie van heel laag tot hoog, maar wat is gangbaar voor een 4wd bnk?
Ik had nog niks gezegd

Auto: ken je johan neyens nog? Misschien was die al gestopt voor dat jij bent begonnen? Geen idee. In ieder geval, die is ook terug begonnen na heel lange tijd, ook in 4wd. Dat is volgens mij de meest geschikte persoon om eens mee te babbelen want die zat in exact dezelfde positie als u, en heeft ondertussen al verschillende auto's geprobeerd. Zoek hem op facebook of zo.

Regelaar: maakt niks uit, koop iets 'normaal' of iets wat ge op normale settings kunt laten staan. Al die mega advanced opties hebt ge echt ni nodig, doet meer kwaad dan goed. LRP SXX of die van daarvoor, 2007 en nog iets kan nimeer op de naam komen Da zijn echt de simpelste, maar ook hier heeft iedereen weer z'n voorkeur...

packs: lipo's zijn één van de beste dingen die rc zijn overkomen. Met 2 packs komt ge zelfs al toe, afhankelijk van hoeveel ge wilt kunnen trainen etc... Dus ni te veel kopen in 't begin. Check ook 2e hands deel op forum, weer al zeker ene vlaamse pipo die een saddle pack verkoopt (v-rossi).

Motor: CS en niks anders (of oude speedpassions, die zijn 't zelfde). geloof mij die krijgt ge ni kapot, zijn smooth, simpel, ni duur. In 4wd een 6.5 of 7.5. Hangt van uw packs af ook, als ge hele hoge capaciteit hebt en hoge C waarde (+40), zal 7.5 eigenlijk meer dan voldoende zijn.

Maar eigenlijk kunt ge perfect komen rijden met alles wat ge nu nog hebt liggen. In plaats van dat te laten liggen kunt ge het beter eerst nog wat op rijden. Dan kunt ge terwijl wat rondkijken en rustig zien wat ge wilt kopen.

Binnen een paar weken race in een manege in holland, maar dat zal maar een klein beetje dichter zijn dan charleroi, alleen in de andere richting.

succes en tot binnenkort!
Reply With Quote