Quote:
Originally Posted by niggs98
hiya all. ludo can you translate this for me please
thanks to all for a fantastic weekend the track and way this meeting is run is a credit to all involved in putting it together.
Nathan
|
Translation for Nathan:
Allemaal bedankt voor een fantastisch weekend. Het circuit en de manier waarop deze meeting werd geleid, eerden iedereen die betrokken is bij de organisatie ervan.
Een speciaal bedankje voor Viera, Emma, JP en z'n vrouwtje, Ludo, Bart en Iris omdat ze allemaal hun uiterste best deden na m'n onfotuinlijk ongeluk en het me zo makkelijk en comfortabel mogelijk maakten. Gelukkig was Viera deze keer met me meegekomen want ik zou bij god niet geweten hebben hoe ik was thuisgekomen

en hoezeer ze ook weigert om rechts te rijden, ze kreeg ons veilig weer thuis (zelfs met een non-stop kwebbelende Emma die haar best deed om me op te beuren). Ik heb m'n 5e middenvoetsbeentje (botje in mijn voet aan de kleine teen) bijna helemaal gebroken. Ik moet woensdag naar de "bottenbreek-kliniek" en zal hopelijk snel terug op mijn voeten staan en kunnen racen. Nog maar eens bedankt voor alle hulp.
Nathan
(Nathan, I'll post it on the French-speaking BCA-Forum too

)