Jep het was goed! Gezien het aantal deelnemers alles vlot verlopen, JP heeft goeie beslissing genomen om een qualif te droppen, anders zou het heel laat geworden zijn. Problemen met de telling zijn zonder veel problemen opgelost enz...
De verre wandeling van circuit naar auto heeft me ni echt gestoord eigenlijk.
Iedereen had precies een tafeltje, veeeel beter dan de random chaos vorig jaar

En het was warm!
Het was wel een beetje vroeg om te beginnen, maar dat is dan vooral voor de vlamingen, op bnk's is het altijd andersom. Van mij mag er gerust een lagere deelnemerslimiet zijn, zodat het geheel op iets kortere tijd afgewerkt kan worden (en er dus later kan gestart worden

). Maar dan heb je weer inschrijvingen die op een paar minuten volzet zijn...
Circuit is goed, leek alsof er veel minder kapot gereden werd dan vorig jaar? Zeker het dichtmaken van de hoektafel is een pluspunt
Van mij zou de layout iets technischer mogen (maar dan hebben de 1/8e misschien problemen?). Rondetijden van 17s zijn eigenlijk wat te snel, toch zeker voor grote races als EIR en evt een EK in 2012. Maar vermoedelijk zal de layout nog wel eens veranderen? Als je nu in het infield hier en daar een klein jumpke of wat houten latten onder de mat steekt, dat zou de rondetijden ook al een stuk kunnen verlengen. Misschien de grote lange bocht iets aanpassen zodat de oppervlakte die erin ligt ook benut wordt als baan, want daar gaat vrij veel plaats verloren. Daar ligt ook nog geen houten plaat in, dus misschien de moeite om te overwegen vooraleer dat helemaal opgevuld wordt? Of leg ergens een houten plaat OP de baan, driften!!