View Single Post
Old 14-10-2010
flipside flipside is offline
Mad Member

Een paar quotes bart:

Quote:
qua prijs zijn ze in elk geval wel een stuk minder interesant.
Quote:
zelfs de nieuwe hole shot is deftig geworden nu maar ook de prijs is iets minder goe.

Quote:
geef ook wel toe dat er met de studs nen hoop mizerie geweest is van het jaar.en het is zeker niet mijn favoriete band.

Quote:
ook nog een kleine opmerking is dat als je op vlijmen met de nieuwe hole shot wil gaan rijden dat je dan maar je portefeile leeg maakt. ik versleet daar op een bepaald moment in training op 10 minuten een stel voortse .

Quote:
euuuuu en ja kan zeggen dat het weer moeilijk was om aan de studs en big shots te geraken.en dat hun kwaliteit weer helemaal 0 was kwa stabiliteit de eene set ging super de andere veel minder.

[ok dus hieruit leid ik af dat je niet tevreden bent met studs, bigshots en holeshots]

Quote:
mij persoonlijk maakt het niet wat er gekozen word . vind alleen dat eens iedereen moet gehoord worden of op een leden vergadering van de clubs of op een wedstrijd waar er velen zullen zijn .

[dat is dus net wat clubs moeten doen: de mening van hun leden vragen (die bnk's rijden) en zo een gezamenlijk standpunt opstellen, zowel voor 2wd als 4wd!]

Quote:
vandaar het voorstel de stemming te doen door de leden die dat jaar die klasse gereden hebben. zo beslissen zij zelf met wat ze willen rijden

[dat is dus het geval hé, 4wd piloten zullen een 4wd bandenregel voorstellen, 2wd piloten een 2wd bandenregel. Ook hier weer opdracht voor de clubs om uit te zoeken wie er 4wd of 2wd rijdt en wat ze willen]

Quote:
en dat is het hem juist wouter.
Quote:
er is een heel jaar niets over gezegd of gedaan behalve door 2 a 3 man miss en zij willen nu alles ineens veranderen in alle 2 de klasses dan nog wel

[fout, er wordt al 2 jaar door iedereen over gebabbeld (ook door u). 'Ze' willen niet ALLES veranderen, enkel de band voor op zandpistes. Wat logisch is gezien de levering en kwaliteits issues (zie uw eigen posts)]

Quote:
er is een reden waarom fabrikanten niet voor bijde klasse dezelfde band maken . zo was er het broertje van de bigshot vroeger er ook voor de 4X4

[zowel holeshot als caliber zijn gemaakt voor 2wd en 4wd. Anders zou er van de caliber geen 4wd voorband zijn. Omdat het EK 4wd op holeshots was, wil niet zeggen dat het daarom een 4wd specifieke band is. In finland reed 2wd ook op holeshot, geen enkele 2wd piloot kloeg toen over het feit dat dat een 4wd band zou zijn...]

Quote:
heb ook nooit gezegd dat ik ne stud beter vind vond en wat nog meer . moet dan de posts is lezen voor ge u mee kwam mengen. en een verschillende band euuuuuuuu was nu ook of niet.
maar zie U probleem als ge niet mee loopt in het treintje van wat ... willen bent ge ne zeveraar.
ik bekijk meeeeeeeer opties dan er al zijn kijk dus even verder dan uwen eigen hof.

[ik hoor graag al die opties. En lees zelf ook alle posts, vanaf pagina 1]

[dus graag uw voorstel, ik heb het niet gevonden in uw posts]
Reply With Quote