View Single Post
Old 14-10-2010
flipside flipside is offline
Mad Member

lees de posts van in't begin, arjan z'n test bekeek veeeeel meer opties dan in uw hof passen. Daaruit bleek ook dat 'mindere' piloten mee hebben gedaan aan de test (dus niet enkel A mensen zoals kris dacht).

Ge moet helemaal ni zwijgen, maar iets constructief zou welkom zijn. Ik probeer gewoon voor en nadelen op te sommen, en het enige wat gij doet is elk voorstel afbreken zonder er zelf één te geven.

Dus nog 1 keer: wat is uw voorstel als bandenregel voor 4wd in bnk 2011?

Quote:
Originally Posted by feniks View Post
vroeger en nu is een verschil .
toen had ge geen 4WD klasse en amper 15 man in totaal op een koers . dus laat vroeger zitten waar het zat . of ga daar ook over beginnen en met namen van mensen die het toen wisten en nog meer naar de kl deden in plaats van goe .ge moet vooruit en naar de toekomst zien .
maar weet meer als voldoende NU

Maar ik zie nu uw probleem. Ge hebt ZELF nog niet met die band gereden, en iets aannemen van 20 anderen lukt u niet. Als gij het niet getest hebt kan het onmogelijk goed zijn uiteraard. en wat is dit voor zever???
heb ook nooit gezegd dat ik ne stud beter vind vond en wat nog meer . moet dan de posts is lezen voor ge u mee kwam mengen. en een verschillende band euuuuuuuu was nu ook of niet.
maar zie U probleem als ge niet mee loopt in het treintje van wat ... willen bent ge ne zeveraar.
ik bekijk meeeeeeeer opties dan er al zijn kijk dus even verder dan uwen eigen hof.
@Somerwil en ja vind dat die zeker in acht moet genomen worden . en dat om meer redenen dan alleen hij gaat goed.
maar moet zwijgen dus laat ze allen nog maar doen en dan eens we verder zijn spelen we terug mee

zoals van boven IK WEET VOLDOENDE NU
Reply With Quote