View Single Post
Old 14-10-2010
Gonzo's Avatar
Gonzo Gonzo is offline
Member

kHeb inderdaad enkele rondjes gereden met geleende Calibers in Berschenhoek, maar echt ni lang, het was net voor de sluiting van het circuit op zaterdag om 17u. Arjan had dat 's middags al gevraagd, maar khad het zelf ook heel druk met testen, twas dus echt op de valreep. Misschien zijn ze daardoor ni bij Feniks geraakt...

Vorig jaar heb ik ook nooit een meter gereden met spikes voor de regel veranderde, en met die band is ook iedereen supertevreden nu. kBen vooral blij dat Arjan en Wouter op eigen houtje wa testjes doen met banden waar ze zelf in investeren. We varen daar allemaal wel bij.

Indruk van Caliber op 4WD: Er waren al een 5-tal packs mee gereden, en toch nog veel grip. kHad wel wat overstuur, maar das normaal, bij studs knipte ik vooraan de 2 buitenste rijen weg daar, bij de Calibers van dat MVB-clublid kon ik dat moeilijk doen... Met 2 rijen af denk ik minstens even snel dan een stud. Voelt wel ietsjes zwaarder aan: Een goeie schoen ipv een turnsloef. Kan ook zijn dat de band gewoon meer grip gaf. Maar stabiel , en vooral 2 tot 3 maal zo slijtvast.

Mijn stem naar mijn club zal dus zijn: Calibers is een goed idee, ook voor 4wd

Was er nu ook getest met Calibers in de regen van Arendonk? En kwam dat in de buurt van een groene spike?

Reply With Quote