Maar da is het em juist! Ge kunt nooit iedereen tegelijkertijd optrommelen, vandaar dat ge dat in clubverband moet doen. Niemand verbiedt u om op andere koersen erover te babbelen met eender wie hé.
Ik snap trouwens heel het gedoe ni hoor. Da gaat hier over het bnk, wat 6 of 7 races op een jaar zijn, waarvan 2 (mss volgend jaar 3) op klei. Heb je nog studs van vorig seizoen? Rij ze ergens anders op. Haat je de nieuw gekozen band? bijt op uw tanden en rij er 2 of 3 koersen toch mee. Als er voor 2wd en 4wd een zelfde band kan gekozen worden, wat is daar zo slecht aan? ge zijt precies contrair aan 't doen gewoon om contrair te doen. Als beide klasses dezelfde banden gebruiken, kan een reden zijn om meer volk de 2 te laten rijden (is voor mij alleszins het geval, kan ik de ietwat versleten banden in 4wd gebruiken bvb).
Het gaat er al 2 jaar over, en weer nu als het bijna te laat is wordt iedereen weer wakker. Nu is het de moment om aan uw club te laten weten wat ge wilt, dat is nu eenmaal de enige officiële weg. Alle andere zever daar hebt ge een heel jaar tijd voor gehad.
Arjan heeft een goed initiatief genomen, en kon moeilijk aan IEDEREEN gaan vragen om eens met z'n setje banden te rijden hé. Daaruit is gebleken dat caliber een zeer degelijke band is (zowel qua prestaties als slijtage), dus heb je iets om op te staan als je een bandenvoorstel wil indienen. Niemand verplicht u om met die test rekening te houden...
|