@ Feniks:
Quote:
Originally Posted by feniks
euuuuuu @ janus en wanneer zou die banden test zijn uitgevoerd want ik heb geen set zien paseren om op mijne 4X4 te testen .
ah ja ik ben natuurlijk een mindere piloot vandaar miss
|
ZWIJG !!!!

toen die banden in Berschenhoek getest werden hadden we geen Caliber 4wd banden, maar we mochten die van Robbert lenen. Daar had je op mogen rijden maar je had het ZELF te druk, daarom hebben Robbert zelf (natuurlijk) en volgens mij Gonzo er mee getest met de 4wd's.
@ Kriske:
Met de vergadering van vorig jaar (dus voor het seizoen dat nu net is afgelopen ) waren er al voorstellen om van banden te wisselen. Toen hebben we al gezegd om dit niet direct te doen maar eerst gedurende het seizoen een keer te testen wat het beste gaat. Dus het zou niet echt een verrassing moeten zijn
Maar het klopt we hebben eerst in Berschenhoek getest met de 2wd's daarbij de Caliber simpelweg het hoogste scoorde (
http://www.oople.com/forums/showpost...48&postcount=1 ). Nadat deze scores waren vast gesteld kon zo'n beetje iedereen met een 2wd er een paar rondje mee proberen, en we hebben het ook met de 4wd gecontroleerd of die daarbij ook goed gingen met het setje dat we bij Robbert hadden kunnen lenen.
@ Marco:
Het probleem van de Losi is de leverbaarheid. Die dingen zijn veel te lastig om te krijgen. De winkels willen deze band gewoon niet meer.