weer ingewikkeld he.
euuuuu en ja kan zeggen dat het weer moeilijk was om aan de studs en big shots te geraken.
en dat hun kwaliteit weer helemaal 0 was kwa stabiliteit de eene set ging super de andere veel minder.
persoonlijk is de hole shot ni slecht helemaal niet zelfs en die zal ook wel werken op astro denk ik.
de caliber moet ik nog testen en dat zal niet voort eerst zijn denk ik.
nu willen we het nog groter zien stefan en marco dan alleen de mensen die op hoofdzakelijk club wedstrijden mee doen en dan eens 1 bnk mee doen zoals veel leden op beschenhoek maar ook kampenhout en BRCC hebben veel van zulke leden , sorry maar die zullen zich er naast neer moeten leggen dat de banden die door de BNK rijders gekozen zijn de banden zijn om mee te rijden. want anders moet ge op een clubwedstrijd op den duur ook een bande regelement gaan invoeren .
mij persoonlijk maakt het niet wat er gekozen word . vind alleen dat eens iedereen moet gehoord worden of op een leden vergadering van de clubs of op een wedstrijd waar er velen zullen zijn . en eens debateren met de gehele groep klasse per klasse en dan ineens gezamelijk stemmen hierover.
gewoon zonder zever of zeik . of de mensen die voldoende bnk gereden hebben in een bepaalde klasse een mailtje sturen en hun stem vragen of A of B want het zijn zij die er mee moeten rijden .
iedereen bekijkt het maar he vrij land en mening??????????
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
|