View Single Post
Old 11-10-2010
Lowie's Avatar
Lowie Lowie is offline
Mad Member

Ja, ik lees hier mee. Dacht toch wel dat ik hier ook al eerder gepost had.

in verband met het verloop:
In de allereerste post in deze thread stond een linkje naar het reglement dat ik kopieerde op het modelbouwforum.
Ook kan je het hele reglement vinden op www.blackcountryarena.com
Je kan bovenaan rechts op het landvlagje klikken en dan krijg je de hele site in het NL.

Daar vind je:
Quote:
...2. Wedstrijdorganisatie

- Een getimede oefensessie
- 10 kwalificatie-rounds
- 6 Finale-rounds
Kwalificaties worden gereden over een tijd van 6 minuten, Finales 5 minuten.
Telkens 3 minuten tussen twee opeenvolgende reeksen.
De 3 beste kwalificatieresultaten worden weerhouden voor de finale-ranking.
...
en ook
Quote:
...Zaterdag, 5 februari :

Opening van de zaal en de piste om 07.00u
Eerste reeks start om 08.30u
6 Kwalificatie-sessies
...
Volgens mij gaat het om de 3 beste Q-tijden. Dus niet om Round by round. We rijden op een indoorcircuit, weinig risico dus op plots veranderende rij-omstandigheden zoals bvb een regenbui
Iemand die dus op zaterdag pas toekomt heeft dus nog tijd genoeg om een paar goede resultaten neer te zetten. 3 beslissende resultaten op 6 Q's.
Maar het klopt natuurlijk ook dat dat je dan een achterstand hebt op mensen die er bijvoorbeeld al vanaf donderdag aan het trainen zijn of die al Q's hebben gereden op vrijdag.

... But!
Je kan inderdaad vrijdagavond nog wat trainen (al maak ik me sterk dat het circuit niet zoals andere jaren tot middernacht gaat openblijven) ...
... én je kan ook al eens komen trainen in de weekends voorafgaand of bijvoorbeeld tijdens één van onze Lamborghini Winter Challenge-wedstrijden.

Gisteren vertelde JP me nog in een informeel gesprek dat hij van plan was om het weekend vóór een wedstrijd of bvb de dag ervoor, sowieso het circuit gratis open te stellen voor iedereen die wil komen trainen. Je zal dus geen weekendpasje moeten aanvragen (en betalen).
Ik zal hierover (officieel) bevestiging vragen en terug komen met nieuws.