Daar dit het officiele Mardave topic post ik hier mijn ervaringen. Ik kocht de wagen een aantal weken geleden om in Machelen te rijden. De eenvoud en de schaal 1/12 heeft me over de streep getrokken om aan dit avontuur te beginnen.
chassis: Ik heb nog nooit zo iets eenvoudig gezien. De achteras heeft geen diff en is niet gelagerd. Om de as toch glad te krijgen heb ik deze in de kolomboormachine laten draaien tegen een vod met TurtleWax.
De stuurinrichting stelt echt niets voor. De balcups zijn veel te klein en laten nauwelijks beweging toe. Deze zijn dus vervangen door wat Tamiya onderdelen.
body: De Toyota Starlet is geleverd in ABS. Knippen en snijden door dit dikke materiaal is echt niet evident. Het is mij nog niet duidelijk hoe ik de ramen moet afwerken; uitsnijden? Er zijn ook lexan bodies verkrijgbaar.
banden: Kit wordt geleverd met standaard foams die je zelf moet lijmen

. Hiervoor heb ik de velgen opgeschuurd, banden er over, binnenkant dikke CA gedruppeld tussen velg en band, buitenkant lijm aangebracht met een punt van een tandenstoker.
Uiteindelijk had ik toch wel wat bouwuren nodig om deze kit te maken. Ik ben echt benieuwd hoe ie rijdt.