Kogellagers: die passen heel nipt, maar dat moet ook, daar speling hebben is slecht. Als je de kogellager erin duwt, moeten die helemaal recht zitten vanaf het begin. Eens scheef zit je vast na 2 mm, zoals op de foto. Er terug uit, er recht opzetten, en er zo recht mogelijk in persen, als het moet tussen een bankvijs. Met een tang ofzo knijp je zelden recht. Ik denk zelfs dat je kan zien op de foto dat de voorste ietsjes scheef zit.
Pin door meenemer: waarschijnlijk zitten aan 1 kant de lagers niet diep genoeg, of zit er nog wat plastic achter ofzo. Als de lagers nu vrij kunnen bewegen, zou ik het zo laten. Indien niet: lagers er eens uit en randjes in de hub nakijken. Blijft het moeilijk, dan de binnekant van je hex-stuk een heel klein beetje afschuren met schuurpapier, tot de pin vrije doorgang heeft.
Staafjes stuurinrichting: dat is het enige probleem dat ik nogal gehoord heb: daar was bij iemand dat een R gekocht had een staafje bij zonder schroefdraad. Heb ik nog ni meegemaakt. Alles ook recht probreren voor je zegt dat het niet past. Passingen zijn heel nipt bij deze kit.
Achtertrein: ook al geprobeerd met enkel de rechtopstaande stukken (zonder tower op) om te beginnen, dus in de volgorde van de manual?
Wie weet wringt die tower nu tegen voor de montage van de rest.
Pin voor kapje slipper: boven en onderkant van uiteinde 45 graden maken over 1 mm, zoals Cooper zei, kan geen kwaad.
Gebruik voor de rest genoeg locktite aan al je assen en waar de tandwielen op de assen gemonteerd staan. Kijk na 1 run na (en af en toe erna) of er geen enkele cardan-pin kan bewegen als je de pin er met een dunne punt probeert door te duwen. (zeker ook die dat boven je batterij hangt!)
Probeer ook speling te vermijden op het korte asje voor en achter dat in je gearbox gaat met het 17 tandwiel op. Als je dat kan bewegen kan je anders het grote tandwiel van je diff beschadigen.
Je kan ook heel veel info vinden in het Durango-gedeelte van Oople.
Succes