View Single Post
Old 30-09-2010
Edwardo5000's Avatar
Edwardo5000 Edwardo5000 is offline
Member

Hey,

Ik heb mijn DEX410R nu een tijdje en ik word pist.
Ik hoop dat iemand mij een duidelijk antwoord kan geven om mijn vragen!

De eerste avond nadat ik mijn kit kreeg ben ik al begonnen. Ik had geen goede hex schroevendraaier en heb dus dat stomme dingetje dat erbij zit gebruikt tot mijn handen zeer deden, ik heb direct een goede hex driver besteld, maar ik wou hem zo snel mogelijk afhebben, daarom begon ik al.

Het eerste probleem (heb ik hier al een keer vermeld) was dus dat één van de asjes in de stuurinrichting veel te dik was.
Ik kreeg supersnel een nieuwe en het paste perfect nu.
Ik dacht dat het wel opgelost zou zijn, maar even later had ik een hele hoop meer problemen.
Het rechter asje was OOK niet goed. Ik krijg geen kogellagers in de rear hubs (dat heet toch zo?)
Het "systeem" om snel de batterij te verwisselen werkt ook niet helemaal omdat de pin waarmee je de slipper en dat kapje vast zet niet vlotjes door de gaatjes gaat.

Dat valt allemaal nog wel redelijk mee, ook al zijn er nog enkele kleine dingen die ik niet vernoemd heb, maar heel het achterstuk met de 'u brace' en het hetgeen waar het diff in moet en de shock tower aan vast zet enz, past niet goed naar mijn mening...!

Er zijn voor mij drie mogelijkheden:
- Elk deeltje dat naar mijn mening niet goed is vervangen (ik bedoel niet zelf, maar dat ze mij die delen gratis opsturen) Hopen dat het dan wel past. En dat ik niet te hard ga zitten knoeien.

- Alles in de doos steken, terug sturen en een nieuwe krijgen. Als dat mogelijk is. EN IS DAT DAN EEN KIT DIE WEL GOED IS????

- Geld terug en een Kyosho Lazer kopen ofzo

Het ambetante is dat ik hem al lang wou afhebben, ik heb geen enkele auto rijdend en wil graag beginnen met 1/10de rijden in Kampenhout.

P.S. Er zit een of ander spul in de schroefgaten aan de onderkant van de motormount, moet ik dat laten zitten of niet?

Allez, laten we eens discussiëren.
Reply With Quote