View Single Post
Old 06-09-2010
Gonzo's Avatar
Gonzo Gonzo is offline
Member

Quote:
Originally Posted by crashingbird View Post
Behalve gedateerd, wat is daar mis mee ?
Allee, speciaal voor u mijn ervaringen met de storm:
kHeb zo ne Storm 2 ster gehad, en ne 6.5 en ne 5.5. Wordt vrij warm, zeker als er nog een bonded anker inzit. Dien 2 ster met bonded anker in reed in feite nog vrij goed op onverhard, lekker smooth. Op astro met de 6.5 met een 13mm sintered anker in is nog ok voor 2wd, maar is wel redelijk bruut. Met een dunner (12 of 12.5 dachtek) sintered anker wel smooth, maar geen top meer. Ik rij op Kampenhout nu nog soms met dien 6.5 in de 2wd om mijne CS 7.5 te sparen.
Als ge diene Storm enkele keren opendoet, beginnen die 3 lange vijzen zot te draaien, en uiteindelijk vliegt uwe motor open. De 6.5 en 5.5 heb ik dan moeten doorboren en een draadstang met 2 moeren op moeten zetten. Mijne 2 ster is dood, sensor valt soms uit.

CS: zeer betrouwbaar, blijft koeler, power zeer smooth en toch snel, zoals al de motoren van dees generatie. Ik vin alles van LRP en Nosram heel betrouwbaar, enkel hun motoren blijf ik af nu, ook hun X12. (Storm is X11 versie denkek, en diene 2 ster zelfs X10)
En de 25 da ge nu meer geeft kunt ge later 2ehands terugkrijgen als ge ne zwaardere koopt, want in ne 4wd is 9.5 toch nipt zenne. Ik vind zelfs dat in een DEX om te beginnen een CS 7.5 ook mag, met de regelaar goed dicht is da zeer smooth op astro. Het blijft 4WD he, dien oto komt anders compleet ni tot zijn recht. En met diene motor gaat ge heeeel lang doen, toch als ge er al van den eerste keer ne pinion 24 opzet.

Reply With Quote