![]() |
Grand Prix Kampenhout Anno 2011
iemand moet zich opofferen om de spits af te bijten :p
dit weekend te berschenhoek ergens bij zonsondergang vernomen :p (en hiermee het grootste geheim van de GP2011 onthullend ...) -> 't schijnt dat de t-shirt dit jaar super is : 'desert storm' + vintage !!!!!! curieus aan't worden ? :p:p:p :thumbsup: |
Wat ik mij voorstel bij de beschrijving van Kurt: Ali G camouflage pakskes met ne foto op van ne Tamiya Fast Attack ?
http://i299.photobucket.com/albums/m...g?t=1287098486 http://www.ultimatetamiya.com/buggie...icle-fav-2.jpg |
wie gaat er wanneer? :)
ik zal er vanaf donderdag avond zijn normaal. |
wij zijn er vanaf vrijdag avond
pfff werken zuigt |
morgen ben ik er
|
Quote:
hopelijk krijgen we geen hagel over ons heen want denk da men tentje daar nie tegen kan :) |
beter hoor
zie jullie daar hoop op beter weer ,aar nie zo warm als vandaag fok ik smelt |
Donderdag alhoewel ik dan zeker in de Werchter-file sta.
Kalendertip voor volgend jaar : kunnen we niet terug een astro BNK vlak voor de GP plannen ? Geeft de werkende mens en de mens met nog een leven buiten de RC iets minder prep-stress. :D |
hebben ze iets als reserve aanmeldingen of is dat kanzenloos? :wub
|
Friday bloody Friday.
|
haha zalig, ze spelen net sunday bloody sunday als ik u post lees Jorg.
Trouwens: vanavond 18.00 in't park voor tenten te zetten en wat andere dingen! Be there or be square! |
Quote:
fuck i,m square :cry: |
het is wel lekker rustig zo op het forum als iedereen in campenhout is, :thumbsup:
is er al nieuws? :blush: |
|
Heerlijke GP!! Zeer vlotte organisatie en goeie sfeer.
2wd: 1) Lee Martin 2) Jonas Kaerup 3) Tom Cockerill 4wd: 1) Jörn Neumann 2) Lee Martin 3) Wouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuter Wijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnen! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
best mogelijk dat em van die pikante saus op zijnen hamburger gevraagd heeft? :) |
Chance dat deze Storm Trooper de Death Star niet meer moest besturen die avond. Muug de bulle kapot!
|
Hoe? die is toch al kapot? :p
|
All times are GMT. The time now is 10:42 AM. |