oOple.com Forums

oOple.com Forums (http://www.oople.com/forums/index.php)
-   Belgium (http://www.oople.com/forums/forumdisplay.php?f=109)
-   -   Race vandaag bij Orra. (http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=72821)

gil 12-06-2011 06:41 PM

Race vandaag bij Orra.

Was een geslaagde dag ik heb mij super geamuseerd :woot: een vlekkeloze organisatie door de mensen van orra, goed weertje en veel deelnemers bij de rookies thanks gasten en Jufrouw en voor mijn part zeker tot volgende maand :thumbsup:.

feniks 12-06-2011 06:54 PM

het was inderdaad een hele geslaagde dag .
over het algemeen heel proper gereden geweest en leuke battels gehad.
alleen de marchels mogen ietsje vlotter tevoorschijn komen en ietsje vlotter tewerk gaan , maar je kan niet alles hebben he.
ook de veranderbare layout van de piste is super , zo hebben we eens wat afwisseling lol.
algemeen gezien dus zeer goede dag geweest en goei organisatie :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

racemuis 12-06-2011 07:35 PM

en gij content omdat ge de woopy's van 5 naar 4 hebt gereduceerd:woot:

jonaswal 12-06-2011 08:02 PM

Great race day indeed ! :)

We had to leave in the hurry, are the results online somewhere already ?

Thanks to ORRA people, and no thanks to the sun... (deadly zonneclashed I am :yawn:)

mart3pop 12-06-2011 08:38 PM

Wonderful day !

Many thanks to Chris and his crew !

the track is even better than before !! :thumbsup:

feniks 12-06-2011 09:02 PM

inderdaad de woepies zijn van 5 naar 4 gevracht dus al veel minder loterij en veel minder problemen na de start daar .
zo is het een minder willekeurigge win , das 1 en 2 het fijt dat ze dit jaar gewoon nog nooit goed gelegen hebben maakt het dus nu aanneembaarder voor iedereen .altijd woop woop

kriske 12-06-2011 09:02 PM

Quote:

Originally Posted by racemuis (Post 513955)
en gij content omdat ge de woopy's van 5 naar 4 hebt gereduceerd:woot:

De woopy's zijn pakje beter nu, zelfs als we starten op het rechte stuk.:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

kriske 12-06-2011 09:03 PM

Quote:

Originally Posted by mart3pop (Post 514000)
Wonderful day indeed !

Many thanks to Chris and his crew !

the track is even better than before !! :thumbsup:

thanks, mate

kriske 12-06-2011 09:50 PM

Quote:

Originally Posted by jonaswal (Post 513980)
Great race day indeed ! :)

We had to leave in the hurry, are the results online somewhere already ?

Thanks to ORRA people, and no thanks to the sun... (deadly zonneclashed I am :yawn:)

http://users.telenet.be/orrabe/wedstrijd%204/

kris.:thumbsup:

jeffrey 13-06-2011 08:59 AM

Quote:

Originally Posted by feniks (Post 513924)
het was inderdaad een hele geslaagde dag .
over het algemeen heel proper gereden geweest en leuke battels gehad.
alleen de marchels mogen ietsje vlotter tevoorschijn komen en ietsje vlotter tewerk gaan , maar je kan niet alles hebben he.
ook de veranderbare layout van de piste is super , zo hebben we eens wat afwisseling lol.
algemeen gezien dus zeer goede dag geweest en goei organisatie :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Sluit me hier volledig bij aan.
Ondanks dat er bij de 2wd wel nie zo echt proper gereden werd :lol:
Vond de battle met u in de 4wd het mooiste moment van de dag :). Zeker u mooie inhaalbeweging in de lucht :p

Het circuit is echt wel fijner geworden zo.
De woopy's waren fijn, maar nu is het nog leuker. zeker als je een dagje gaat trainen, bespaart een hoop loop werk :).
Baan inzetters waren inderdaad soms wel minder aandachtig.
Misschien int vervolg voor de wedstrijd begint een korte briefing geven dat er op de wagens voor u gelet moet worden en niet op de ganse wedstrijd.
want er zijn er bij amai. maarja we mogen al blij zijn dat ze worde omgezet al is het na 2-4 of 10 seconde :)

grtz

kriske 13-06-2011 09:17 AM

Quote:

Originally Posted by jeffrey (Post 514163)
Sluit me hier volledig bij aan.
Ondanks dat er bij de 2wd wel nie zo echt proper gereden werd :lol:
Vond de battle met u in de 4wd het mooiste moment van de dag :). Zeker u mooie inhaalbeweging in de lucht :p

Het circuit is echt wel fijner geworden zo.
De woopy's waren fijn, maar nu is het nog leuker. zeker als je een dagje gaat trainen, bespaart een hoop loop werk :).
Baan inzetters waren inderdaad soms wel een ramp.
Misschien int vervolg voor de wedstrijd begint een korte briefing geven dat er op de wagens voor u gelet moet worden en niet op de ganse wedstrijd.
want er zijn er bij amai. maarja we mogen al blij zijn dat ze worde omgezet al is het na 2-4 of zelfs 10 seconde :)

grtz

Kijk, volgens mij, zijn de baanposten er voor als het fout gaat,er om u auto terug op zijn wielen te zetten.

Dat wil niet zeggen dat je moet rijden tegen 110% van u kunnen, en als het dan fout gaat moeten de baanposten er maar snel zijn zo dat je terug volle bak kan vliegen.

En dat is niet persoonlijk ofzo, maar gewoon in het al gemeen, door geen fouten temaken, heb je die baanposten niet nodig, en verlies je ook geen tijd.
Maar dat moet iedereen voor zijn eigen uitmaken.
En ook, wat het gisteren allemaal was weet ik niet, maar amai, twas met of jullie of toch groot deel WK finale's aantrijden waren.

jeffrey 13-06-2011 09:27 AM

Jep het is maar een clubwedstrijd. Vandaar dat ik het ook niet erg vind.
en kris je hebt 100 procent gelijk over dat je geen fouten moet maken.
Maar moesten er ook van die gevallen op een bnk voorvallen denk ik dat er wel ambras van komt.
je kan u eens vergissen maar heb het gistere zeker een keer of 4 gezien dat een auto op het verkeerde stuk van het circuit gezet word. dit gebeurt normaal niet als je voor u kijkt en u taak doet. " kan wel eens zijn " maar 4 keer vind ik toch wel beetje veel :lol:

maar tis genoeg hierover seffes hebbe we nog ruzie, ik weet dat ik het gistere van vele heb gehoord dus wou het maar effe meedelen.

nogmaals het was een super leuke dag

kriske 13-06-2011 09:42 AM

Quote:

Originally Posted by jeffrey (Post 514170)
Jep het is maar een clubwedstrijd. Vandaar dat ik het ook niet erg vind.
en kris je hebt 100 procent gelijk over dat je geen fouten moet maken.
Maar moesten er ook van die gevallen op een bnk voorvallen denk ik dat er wel ambras van komt.
je kan u eens vergissen maar heb het gistere zeker een keer of 4 gezien dat een auto op het verkeerde stuk van het circuit gezet word. dit gebeurt normaal niet als je voor u kijkt en u taak doet. " kan wel eens zijn " maar 4 keer vind ik toch wel beetje veel :lol:

maar tis genoeg hierover seffes hebbe we nog ruzie, ik weet dat ik het gistere van vele heb gehoord dus wou het maar effe meedelen.

nogmaals het was een super leuke dag

jep, das ook waar, ik ben er zelf tegen dat ze als ze baanpost staan roken. en ze moeten naar hun deel van het parcour zien en niet de wedstrijd volgen, maar opt bnk komt het niet zoveel voor gelukkig maar.

rcpower 13-06-2011 01:04 PM

denk hier maar eens goed over na

en ja... ik ben er zelf ook 2 keer afgetikt...
(waarvan minstens 1 keer NIET ONOPZETTELIJK)

Bij de rookies werd er ook veel gebotst, geduwd, afgesneden enz. MAARRRR

- daar was het in 99% van de gevallen ONOPZETTELIJK
- daar werd er NIET gegrommeld en geschreeuwd

Laten we allemaal terug ROOKIE worden?!

ROOKIES, bedankt dat jullie gisteren zo talrijk aanwezig waren, zodat mijn zoon (de kleine Stef, 5 jaar) in z'n eigen reeksje kon rijden...

Om met een positieve noot af te sluiten: toch hebben ook wij ons gisteren heel goed geamuseerd en er was echt wel een goede sfeer...buiten enkele momentopnames tijdens het rijden zelf.

Bedankt ORRA voor een onvergetelijke dag!

kriske 13-06-2011 02:03 PM

Quote:

Originally Posted by rcpower (Post 514281)
en ja... ik ben er zelf ook 2 keer afgetikt...
(waarvan minstens 1 keer NIET ONOPZETTELIJK)

Bij de rookies werd er ook veel gebotst, geduwd, afgesneden enz. MAARRRR

- daar was het in 99% van de gevallen ONOPZETTELIJK
- daar werd er NIET gegrommeld en geschreeuwd

Laten we allemaal terug ROOKIE worden?!

ROOKIES, bedankt dat jullie gisteren zo talrijk aanwezig waren, zodat mijn zoon (de kleine Stef, 5 jaar) in z'n eigen reeksje kon rijden...

Om met een positieve noot af te sluiten: toch hebben ook wij ons gisteren heel goed geamuseerd en er was echt wel een goede sfeer...buiten enkele momentopnames tijdens het rijden zelf.

Bedankt ORRA voor een onvergetelijke dag!

Ja, het was toffe dag, maar soms een beetje vroeger het gas lossen, zou niet slecht zijn.
En een beetje sportief rijgedrag mag wel, het is maar clubwedstrijd dus, moet het fun blijven, en zeker voor de mindere rijders of de goede.

tot de 24 juli m binnen 2 weken opt bnk.

feniks 14-06-2011 12:51 PM

@jefrey
die move in de lucht had ge moeten zien aankomen he :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
was fantastis om eens fun close te racen zonder zever of boe of ba .
alleen zonde dat de rest niet echt kon aanpikken , maar ben der van overtuigd dat da wel ga komen nog ergens dit jaar.

bronco 14-06-2011 01:25 PM

Indeed, knappe move van den Bart

Wat de baanposten betreft, kunnen we in de toekomst misschien de mensen die niet zo snel uit de startblokken kunnen schieten op iets minder cruciale punten zetten (dit los van hun nummer in de reeks).

En ja we moeten inderdaad onze posten in de gaten houden en niet de hele tijd de koers volgen. Heb er zelf tegen gezondigd:blush:

Gary

Cooper 14-06-2011 02:15 PM

http://www.rc-offroad.be/bnkinfo-marshall.htm

jeffrey 14-06-2011 03:28 PM

Quote:

Originally Posted by feniks (Post 514759)
@jefrey
die move in de lucht had ge moeten zien aankomen he :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
was fantastis om eens fun close te racen zonder zever of boe of ba .
alleen zonde dat de rest niet echt kon aanpikken , maar ben der van overtuigd dat da wel ga komen nog ergens dit jaar.

Zeker had ik dat zien en voelen aankomen bart
normaal met de 2wd doe ik da meestal ook zo ver springe daar, maar mijne 4wd leende zich daar niet zo voor stond precies een beetje zwak gedempt :p
hoop nog zo een paar duels met u te hebben :) lekker kort en zuiver bij elkaar da zie je nie veel

Cooper 14-06-2011 03:34 PM

Quote:

Originally Posted by jeffrey (Post 514819)
lekker kort en zuiver bij elkaar da zie je nie veel

Bart heeft ni liever :thumbsup:

All times are GMT. The time now is 07:34 AM.