![]() |
Arendonk of Vlijmen ?
where are you lot going to race this sunday ?
astro or clay ? |
Quote:
Astro :thumbsup::thumbsup::thumbsup: |
im going to vlijmen, clay, kunstgrasmatjes and camel cum :wub
http://i2.photobucket.com/albums/y37...et/Camel-2.jpg |
arendonk, vlijmen, arendonk vlijmen ???? moeilijke keus.
vlijmen nog niet gereden, en is handig voor het bnk. arendonk is het clubkampioenschap moeilijk :) grtz jeffrey |
arendonk voor mij en onze kristof .:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup :
|
[QUOTE=jeffrey;500792]arendonk, vlijmen, arendonk vlijmen ???? moeilijke keus.
vlijmen nog niet gereden, en is handig voor het bnk. arendonk is het clubkampioenschap moeilijk :) grtz jeffrey[/QUOTE en opt einde vant jaar, kassa kassa voor de top 3. :thumbsup: |
en is vlijmen nu ook niet op de grasbaan of is dat andere datum?
|
Arendonk
|
Quote:
dat is op 12 juni |
rain showers next sunday !
|
extra reden om mee te doen :thumbsup:
by the way, heeft iemand voor mij 2 pinnetjes die in de uni joints gaan van een team asso 2wd ft? ze zijn bijna doorgesleten... |
Pour dimanche :
- Vlijmen : 50 % de chances de précipitations - Arendonk : 39 % de chances de précipitations :o |
en in frankrijk? ;):thumbdown:
|
:confused:
Quote:
|
Natte klei is veel beter dan natte astro !
:thumbsup: |
+1:thumbsup:
Quote:
|
+1 :thumbsup: ook al wordt het volgens mij afgeslast in vlijmen bij heftige regen i.v.m. baanbehoud.
(als iemand nog cva pin 7381 heeft, ikhoud me steeds aanbevolen voor zondag :wub ) Quote:
|
Quote:
L sleuteltje voor motorpinions! Veiligheidsbril! Dremel! Knallen! |
ok cool wist ik niet, maakt de wat kantige vorm niet uit dan? volgens mij had ik bij de trf 511 er nog wat extra pinnetjes bij, passen die ook?
|
http://eurotool.nl/imageHolder.aspx?...tFoto&Size=240
of even langs de praxis met een schuifmaat voor een zakje staalspijkertjes. lifetime-supply van pinnetjes |
All times are GMT. The time now is 02:43 AM. |