![]() |
Arendonk of Vlijmen ?
where are you lot going to race this sunday ?
astro or clay ? |
Quote:
Astro :thumbsup::thumbsup::thumbsup: |
im going to vlijmen, clay, kunstgrasmatjes and camel cum :wub
http://i2.photobucket.com/albums/y37...et/Camel-2.jpg |
arendonk, vlijmen, arendonk vlijmen ???? moeilijke keus.
vlijmen nog niet gereden, en is handig voor het bnk. arendonk is het clubkampioenschap moeilijk :) grtz jeffrey |
arendonk voor mij en onze kristof .:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup :
|
[QUOTE=jeffrey;500792]arendonk, vlijmen, arendonk vlijmen ???? moeilijke keus.
vlijmen nog niet gereden, en is handig voor het bnk. arendonk is het clubkampioenschap moeilijk :) grtz jeffrey[/QUOTE en opt einde vant jaar, kassa kassa voor de top 3. :thumbsup: |
en is vlijmen nu ook niet op de grasbaan of is dat andere datum?
|
Arendonk
|
Quote:
dat is op 12 juni |
rain showers next sunday !
|
extra reden om mee te doen :thumbsup:
by the way, heeft iemand voor mij 2 pinnetjes die in de uni joints gaan van een team asso 2wd ft? ze zijn bijna doorgesleten... |
Pour dimanche :
- Vlijmen : 50 % de chances de précipitations - Arendonk : 39 % de chances de précipitations :o |
en in frankrijk? ;):thumbdown:
|
:confused:
Quote:
|
Natte klei is veel beter dan natte astro !
:thumbsup: |
+1:thumbsup:
Quote:
|
+1 :thumbsup: ook al wordt het volgens mij afgeslast in vlijmen bij heftige regen i.v.m. baanbehoud.
(als iemand nog cva pin 7381 heeft, ikhoud me steeds aanbevolen voor zondag :wub ) Quote:
|
Quote:
L sleuteltje voor motorpinions! Veiligheidsbril! Dremel! Knallen! |
ok cool wist ik niet, maakt de wat kantige vorm niet uit dan? volgens mij had ik bij de trf 511 er nog wat extra pinnetjes bij, passen die ook?
|
http://eurotool.nl/imageHolder.aspx?...tFoto&Size=240
of even langs de praxis met een schuifmaat voor een zakje staalspijkertjes. lifetime-supply van pinnetjes |
ehm.. for real? :eh?: is dat hoe jullie rollen? :D spijkertjes lijken mij zo zacht vergeleken met die hard stalen pinnetjes.
maar als je een paar spijkertjes kan missen... hihi ik heb ze dus nodig voor in de schakel van de uni joint, niet om het wiel mee te nemen |
Quote:
Ook het schuurpapiercylinderdremeltooltje is hiervoor een aanrader. |
nou ik heb weer wat te doen vanavond :thumbsup:
|
De spijkertjes die ik heb passen precies in de cvd's van de B4. En ik heb ze ook pas 1 keer gebruikt als noodoplossing.
Maar het zijn staalspijkers gemaakt om zelfs in de beton te jassen. Het lijkt me niet dat die zachter zijn als de pisbakkenstaalpinnetjes uit china. En aan 1 kant hebben ze een kopje dus die kant kan al niet losschieten, en als je een beetje handig bent sla je er aan de andere kant ook een plat kantje aan en zit het tot in het einde der tijden met elkaar verbonden. Maar als je vanavond naar de baan komt zal ik een paar rolpinnetjes uuhhh spijkertjes voor je meebrengen. |
ik ben zondag pas op de baan :(
|
Quote:
|
volgens de laatste berichten is het in ieder geval droog :thumbsup:
|
| All times are GMT. The time now is 08:08 AM. |