![]() |
Tamiya TRF201/511/502
NEW Gear parts voor tamiya TRF201
TAMIYA FF03 & TRF-201 Buggy Alu. Hardend Gear SPR016 http://cgi.ebay.nl/TAMIYA-FF03-TRF20...item41527c7662 3Racing #04 Idler Gear 27T for TAMIYA FF-03 TRF201 http://cgi.ebay.nl/3Racing-04-Idler-...item53e32d0f8b RW Racing Acetal Idler Gear (for TRF201/FF03) http://www.speedtechrc.com/store/ebp...l.asp?id=10166 ----------------------------------------------------------------------------------------- Gr marco |
En de bestaansreden van dit topic is?
|
gewoon de colega's trf rijders plezieren
ziet er trouwens strak uit |
Gele janten :thumbdown:
|
Pumilio Design gear differential for TRF501/511
Pumilio Design gear differential for TRF501/511
http://img40.imageshack.us/img40/756/pumiliodiff.jpg Uploaded with ImageShack.us The diffs are not listed on any site yet. If you want to know more, you can ask more (and possible ordering details) from: reijo.mattila AT pumilio.fi prijs 120,00 euro per stuk dit topic is bedoeld voor de B/NL TRF rijders GR |
Quote:
Zeer netje, marco. Mijn ilder heeft de geest geven, na nog geen 10 keer 6 min rijden. Dus toppie van u, voor de linkjes. En gele velgen is super. |
new option parts for TRF201
voor de nieuwe TRF drivers kriske/bart/william/geoffrey:thumbsup:
new option parts for TRF201 54254 TRF201 Aluminum Rear Upright 0 Deg 54257 5mm Reinforced Adjuster - Gray (8pcs) 54262 Reinforced 52T Ball Diff Gear Set - TRF201 54263 Reinforced Lower Deck - TRF201 54265 Reinforced F Parts - TRF201 Front Suspension Arms en hier nog wat links http://www.bfastrc.com/tamiya.html http://www.racingfactory.fi/shop/cat..._list.php?c=47 http://www.trfracing.co.uk/page_1266421668280.html http://www.vellrip.com/store/product...rue&lvl=3&c=47 http://empire-rc.com/?pg=plist&typei...f369c4b89a3923 ik hoop dat jullie er wat aan hebben. als ik nog meer info tegen kom zal ik ze in dit topic plaatsen en kijk ook regelmatig op ebay daar staan veel TRF201/511 parts op aangeboden http://shop.ebay.nl/i.html?rt=nc&LH_...=p3286.c0.m283 Gr marco |
Iemand ook adresjes kortbij mss?
|
yep topspeed in merksem
|
[QUOTE=marco NL;411099]voor de nieuwe TRF drivers kriske/bart/william:thumbsup:
geoffrey heeft er ook ene.:thumbsup: |
Hij is wel populair die 201 :D
|
TRF502X
New TRF501X :thumbsup:
-Highly durable chassis consists of carbon fiber upper and lower decks and utilizes many aluminum parts. -Features an optimized weight distribution designed to match lightweight, block-shaped batteries. -Shaft-driven 4WD system with the front-mid motor in a longitudinal position offers superb stability and handling. -Uses the TRF511’s proven suspension system. Kit also includes: Front/Rear Carbon Fiber Damper Stays Front/Rear Aluminum Suspension Mounts Front/Rear Large Ball Differentials Spur Gear with Built-In Slipper Clutch Aeration Dampers Front/Rear Universal Propeller Shafts Full Ball Bearings http://img230.imageshack.us/img230/9260/22036516.png Uploaded with ImageShack.us http://img713.imageshack.us/img713/4247/502x.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img697.imageshack.us/img697/8018/jmoff1.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img687.imageshack.us/img687/3284/jmoff3.jpg Uploaded with ImageShack.us Gr marco |
ja, die motor zit verkeerd hé...
|
hee marco mooie body,s
nieuwe trf502 is kut zo te zien duikt alleen naar rechts hahahaha |
Quote:
Toen ik onlangs op facéboek een reclamestatus zag van B.L. vroeg ik hem nog of het volle of lege waren, maar hij snapte het niet. :p |
Thanks
Quote:
|
Quote:
Voor kogellagers zou ik ook volle ballen gebruiken. Dat rolt beter. |
:thumbsup:Ha eindelijk meer Tamiya rijders op het BNK... ik zou zeggen welkom in de wondere Rc wereld van Tamiya :thumbsup::thumbsup:.
Kunnen we set-up en tips sharen en vooral de juiste kleur wielmoeren testen:woot: Voor volgend jaar staat de TRf502x op het programma maar ook de AC TRf201 en gezien mid motor op de belgische circuits beter gaan ..... (of is het de trend van de beste piloten en de rest volgt ... in elk geval ik kan alleen maar blij zijn met meer TRF wagens en eindelijk enkele gesprekspartner ivm set-ups, v tips en trick etc..... Laat maar weten ( heb al enkele jaren Tamiya ervaring achter de rug op competitie niveau:thumbsup::thumbsup: Rudi met de juiste wielmoeren ps laten we wel geen dubbel forum maken met info op de belgische tak van Oople.. alle info staat ook op het Tamiya forum hier.... wel goede samenvatting Marco :thumbsup: en succes iedereen |
Quote:
Die? :D |
Die TRF502 :
BOEH ! AWOEH ! LAAAAAAAAAAAME Toegeven aan die amerikanen die alleen shaftdrive willen ! :thumbdown: Belters rule ! Mensen, hou die 501/511 maar goed bij. En als die 502 de tandwielen van de TB Evo onroad gebruikt : koop maar al 10 sets tandwielen. En voor de allarlaatste keer voor de mensen die hun wielen verliezen op de TRF's : deze moeren moet je écht hebben en je probleem is opgelost. Die dingen zijn niet goedkoop maar ze zijn wel echt goed : http://www.racing-cars.com/pp/Manufa.../ED710001.html De beschrijvende tekst is op 2de zicht wel hilarisch. |
ha eindelijk ze worden slimmer! Shaft is 10 keer makkelijker, in elk opzicht...
|
Als modderater verbied ik de discussie shaft vs. belt. (ik heb ze al 15610 triljard keer mogen horen) *einde*
|
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Quote:
|
ja al dat gezever kan ook in een ander topic ( cooper help! )
Quote:
|
nog wat nieuw fotos TRF502:p
http://img84.imageshack.us/img84/5540/45432056.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img691.imageshack.us/img691/9862/45432054.jpg http://img295.imageshack.us/img295/996/45432053.jpg Uploaded with ImageShack.us Gr marco |
Cooper many thanks :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
weg met al dat gezever |
Muug camber FTW!
Interessant om te zien dat zij ook geen cardans kunnen maten in SolidWorks... |
heb al met alle twee gereden en er is een verschil maar tot nu toe bood geen enkel merk 2 dezelvde wagens aan waar alles hetzelfde bij is behalve de aandrijving. nu kun je pas gaan vergelijken vind ik een een slimme zet van tamiya.:woot::woot::woot::woot: ook al heb ik wel hier en daar men bedenkingen ze.
in elk geval de copy van de asso slipper is geen slechte zaak |
ik vraag me af of het wel een verbetering is tegenover de 511 waar ik toch wel tevreden over ben.
ik hoop dat er binnenkort meer info komt over de 502. ik ben wel er nieuwsgierig naar de nieuwe TRF weer een mooi bouwproject voor de winter Quote:
|
setup sheet
setup sheet TRF201/TRF511
http://www.petitrc.com/setup/tamiya/...yaTRF201X.html http://www.petitrc.com/setup/tamiya/...yaTRF511X.html GR marco |
|
Tamiya is goed bezig! B44 setup opzoeken en je kan rijden, makkelijker kunnen ze het niet maken. :thumbsup:
|
Ze hadden het iets minder hard kunnen doen opvallen...
|
Quote:
|
TRF502 preorder
TRF502 preorder
deze info heb ik van Speedtech R/C gekregen The TRF502 preorder link should be online in 2 weeks on Speedtech R/C Jeff Yung Speedtech R/C Bad Dog Hobbies http://www.speedtechrc.com/store/ebp...alpage=special Gr marco |
tamiya ball differential protective seal
|
Nen auto met veel tape gaat altijd beter, goe bezig! :thumbsup:
|
Dat systeem werkt prima. Het onderhoud van de diffs verminderde met een factor 5.
Maar ik zal eens de zuinige Hollander uithangen : met een snijpasser en wat oude stickervellen kan je ze net zo goed maken en kost het je niets. :D |
ik heb ze naar laten maken om een reden deze plakken beter
en het is wat goed koper :thumbsup: en zelf knippen is voor mij als zuinige Hollander :D geen optie maar bedankt voor de tip |
ligt die outdrive dan dieper dan het difftandwiel? Want anders werkt je diff niet meer! Of hangt er gaan plaksel daar waar de tape de outdrive kan raken?
|
| All times are GMT. The time now is 09:26 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com