![]() |
Dat er geen of weinig brokken zijn gereden kan ook zijn omdat er bepaalde personen afwezig waren ha ha :p
Is dat onder de gordel ?? |
Ik vind da ik een prijs moest krijgen voor de mooiste versleten spur in de rc geschiedenis :D kan nog altijd nie geloven hoe perfect rond hij is :) haha
|
En toch ga ik morgen de lay-out aanpassen :p:p.
|
Quote:
|
Das juist het mooie :) kan nu ook gebruikt worden als nieuwe dremelschijf/ haarkam en zoveel meer haha
|
En word dan de Lay-out voor het BNK 2012?
|
Quote:
Jep, blijft liggen( hopelijk toch) tot na het bnk op orra. Meer info over bnk komt later. grts kris. |
Quote:
Ik ben benieuwd hoe de Lay-out word! (aan mij zal het niet liggen :thumbsup:) |
Quote:
|
waar zijn de fotokes ?
|
deze voormiddag even gaan rijden, ligt erg tof voor volgende clubkoers :thumbsup:, ik mis wel een paar bulten :woot:, maar kan geen kwaad ik geraakte er toch ni deftig over en nu ga ik wat minder brokken rijden :thumbsup:. thanks kriske en co
|
Quote:
|
Deze namiddag ook eventjes gaan rijden. Er stonden mega grote plassen op het gekende middenstuk richting de whoopies. Dus maar enkele stukken mat extra gelegd om die sectie rijbaar te maken.
Het weer mag drastisch gaan veranderen! |
Quote:
En zijn die matten nu ook terug weg? |
Sorry, ik was de laatste en ben ze vergeten terug weg te halen. Mijn excuses.:blush:
|
ik zal ze asap terug weg leggen, ik heb ze mee gelegd :blush: maar was nodig om te kunnen rijden :woot:
|
Voilą DEX210 staat gereed om morgen zijn eerste ritjes te doen @ clubkoers Orra :)
Auto primeur en ikzelf ook lol :D |
Quote:
|
Merci Kris :)
Zal vanaf nu regelmatig zijn lol |
Het was vandaag weeral een plezant dagske :woot:
|
All times are GMT. The time now is 03:06 PM. |