oOple.com Forums

oOple.com Forums (http://www.oople.com/forums/index.php)
-   Belgium (http://www.oople.com/forums/forumdisplay.php?f=109)
-   -   Setip TLR 22 (http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=66985)

gigooloo 11-12-2012 10:44 PM

Ik heb ook al verschillende pistons uitgetest op de 22. Ik ben uiteindelijk terug op de originele pistons met 4 gaatjes uitgekomen.

mid motor op astro:
4x55 met 32.5 olie vooraan met groene veer.
4x54 met 27.5 olie met gele veer voor een hobbelig circuit ( arendonk,merchtem)
4x54 met 30 of 32.5 olie met roze of rode veer voor vlak circuit (kampenhout,charleroi)

Ik gebruik ook meestal 2 graden antisquat, dit kan ook een invloed hebben op het raken van het chassis.

Het kan zijn dar er nog betere/snellere opties zijn maar die heb ik nog niet gevonden.

jaydits 14-12-2012 06:30 PM

Quote:

Originally Posted by mkb (Post 720839)
ik snap het niet meer(zo als zo veel dingen)?
ben nog steeds aan het kloten met de pistens van mijn 22 heb na advies van janes steeds gereden met 3x1,5 mm pistens maar de auto klap constant met bodemplaat op de grond als hij valt van +/- 20 cm.
heb nu 6x57 pistens(ja janus met rechte gaten:)) in de dempers gezet met een theoretische door laat die na genoeg gelijk is met die van 3x1,5mm maar de 6x57 hebben veel meer pack?
na uit proberen is de 3x1,5mm w40 gelijk aan 6x57 w27,5 dit had ik niet verwacht om dat de gaten onderlinge afstand bij 3x1,5mm groter is en dus de olie een grotere afstand moet afleggen en waar bij ik denk meer pack.

Kan iemand dit uitleggen zo dat ik het ook snap:confused:

ik zal zondag 4 pistons menemen voor je
6 gatjes hoef je nooit meer uit je 22 te halen aleen om je oringetje te vervangen
kun je gewoon van de stelling gooien geen probleem
joey

mkb 14-12-2012 06:49 PM

Joey kom je nu zelf ook mee rijden met de caugar:yawn: en al vast bedankt voor de pistons:wub
Quote:

Originally Posted by jaydits (Post 722015)
ik zal zondag 4 pistons menemen voor je
6 gatjes hoef je nooit meer uit je 22 te halen aleen om je oringetje te vervangen
kun je gewoon van de stelling gooien geen probleem
joey

jaydits 14-12-2012 07:43 PM

nee die is gaar moet daar echt is aan gaan zitten alle tijd gaat naar die 2 klote jong hahaha

mkb 14-12-2012 08:02 PM

Quote:

Originally Posted by jaydits (Post 722041)
nee die is gaar moet daar echt is aan gaan zitten alle tijd gaat naar die 2 klote jong hahaha

wat hebben mannen toch geluk anders neem de auto toch mee dan kunnen we er daar iets van maken ik heb tijd genoeg als er zo veel heats zijn?:lol:

€ric 15-12-2012 10:15 AM

Heb nog een Blitzer Beetle met super mabuchi voor je staan. Alleen ontvanger erin en gaan. Laat even weten of van dit fabeltastische aanbod gebruik wilt maken. Lekker battle-en met mijn FAV :thumbsup:

Quote:

Originally Posted by mkb (Post 722045)
wat hebben mannen toch geluk anders neem de auto toch mee dan kunnen we er daar iets van maken ik heb tijd genoeg als er zo veel heats zijn?:lol:

mkb 15-12-2012 01:24 PM

Quote:

Originally Posted by €ric (Post 722124)
Heb nog een Blitzer Beetle met super mabuchi voor je staan. Alleen ontvanger erin en gaan. Laat even weten of van dit fabeltastische aanbod gebruik wilt maken. Lekker battle-en met mijn FAV :thumbsup:

je hebt een P.M.

All times are GMT. The time now is 09:05 PM.