oOple.com Forums

oOple.com Forums (http://www.oople.com/forums/index.php)
-   Belgium (http://www.oople.com/forums/forumdisplay.php?f=109)
-   -   BNK MVB 2012 (http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=106837)

Origineelreclamebord 22-08-2012 08:45 AM

Ik heb erg veel zin in komend weekend! Helaas is de FF Buggy nog niet klaar voor competitiegebruik (ik krijg de nieuwe geprinte onderdelen en de carbon onderdelen niet meer deze week binnen van Atomic Carbon) - maar ik heb wel de nieuwe elektronica binnen... Die 'moeten' dus maar eens even goed getest worden in de TRF201! :thumbsup:

b3ns 22-08-2012 08:50 AM

Hello all!

I will ask you guys a question, and I don't know if anyone talked about it before as I can't read nor speak Dutch/Flemish, and 5 pages are a lot to translate via google so... :P

Can anyone tell me if it's possible to already arrive on Firday afternoon to pactrice on the track?

Furthermore, are there any sanitaries? Toilets, sinks...? And possibilities to camp (from Friday to Sunday then...)?

Thank you :)

hansie 22-08-2012 11:12 AM

Arrival at friday

Hello all and especially b3ns,

To answer your questions in random order:

Yes there are public toilets nearby and there is also a sink.
But we are not responsible for them and they don't always work due
to random acts of vandalism.

Yes you can practice on friday but it is not allowed
to camp from friday to saturday.
Our licence only allows camping from saturday to sunday.

If you are familiar with www.MyRcm.ch, you can subscribe for the race
there and it is also possible to subscribe for a camp site (saturday to sunday)
and/or the BBQ on saturday on the same application form.

Hope this helps,

Greetings

Hans

Lowie 22-08-2012 11:53 AM

yo kerels, lijkt erop dat mijn deelname in orde gaat komen. Dank zij een attente Willy en een hulpvaardige JP komen mijn FBA- en race-licentie deze week nog in orde.

Andere vraag: ik rij met een Durango DEX410 ... maar ik kon precies nog geen setup vinden voor de piste te Bergschenhoek voor deze wagen.
Kan iemand me wat tips geven zodat ikde wagen al wat kan voorbereiden?
ALs ik het goed heb is de piste een stoffige kleipiste? right? Misschien kent er iemand een andere internationale piste met een vergelijkbare layout/ondergrond die ik als referentie kan gebruiken?
thx!

mart3pop 22-08-2012 01:01 PM

Gonzo is THE man ! , voor DEX setups ook :woot:

stoffig zal het niet worden :bored:

Quote:

Originally Posted by Lowie (Post 686864)
yo kerels, lijkt erop dat mijn deelname in orde gaat komen. Dank zij een attente Willy en een hulpvaardige JP komen mijn FBA- en race-licentie deze week nog in orde.

Andere vraag: ik rij met een Durango DEX410 ... maar ik kon precies nog geen setup vinden voor de piste te Bergschenhoek voor deze wagen.
Kan iemand me wat tips geven zodat ikde wagen al wat kan voorbereiden?
ALs ik het goed heb is de piste een stoffige kleipiste? right? Misschien kent er iemand een andere internationale piste met een vergelijkbare layout/ondergrond die ik als referentie kan gebruiken?
thx!

Lowie 22-08-2012 01:12 PM

yeah, I know, maar wil zelf al het een en andere klaar zetten zonder die goeie Gonzo steeds weer te moeten lastig vallen.

Niet stoffig? Oeikes, regen voorzien misschien? damn

Cooper 22-08-2012 05:25 PM

Jammer dat ik er dit weekend niet zal zijn Ludo (trouwfotograaf spelen) had fijn geweest u nog eens te zien! :thumbsup:

Lowie 22-08-2012 07:38 PM

ditto dude :(

elvo 23-08-2012 01:37 PM

BROMANCE! :wub

Somerwil 23-08-2012 05:20 PM

Een tip voor iedereen die komt: Neem voldoende spullen voor (bijzonder) slecht weer mee. Ze verwachten voor dit weekend alleen al net zoveel regen als in een gemiddelde augustus in NL...

De regen zal vooral in de kuststreken gaan vallen :-(

dirk702 23-08-2012 05:35 PM

Ik ben er helemaal op voorzien ! Laat de regen maar komen met mijn beschermende kledij ! :o

http://img266.imageshack.us/img266/8453/duiker.jpg

Origineelreclamebord 23-08-2012 07:20 PM

Quote:

Originally Posted by Somerwil (Post 687304)
Een tip voor iedereen die komt: Neem voldoende spullen voor (bijzonder) slecht weer mee. Ze verwachten voor dit weekend alleen al net zoveel regen als in een gemiddelde augustus in NL...

De regen zal vooral in de kuststreken gaan vallen :-(

In dat geval wacht ik maar met de installatie van mijn nieuwe electronica :lol: En dat kan nog leuk worden met kamperen! :p

@Dirk: Goed bezig! Heb je ook nog zo'n pak voor mij over?

feniks 23-08-2012 09:13 PM

in elk geval hoop ik dan wel dat als er beslist word om af te lassen dat het dan op tijd gedaan wordt en niet na dat den helft al naar huis is of dat de mensen 7 weken werk hebben om hunnen auto terug in orde te maken .
maar we hopen in elk geval op het beste he :D:D:D:D:D:D

pieterke 24-08-2012 05:10 PM

Quote:

Originally Posted by Origineelreclamebord (Post 686804)
Ik heb erg veel zin in komend weekend! Helaas is de FF Buggy nog niet klaar voor competitiegebruik (ik krijg de nieuwe geprinte onderdelen en de carbon onderdelen niet meer deze week binnen van Atomic Carbon) - maar ik heb wel de nieuwe elektronica binnen... Die 'moeten' dus maar eens even goed getest worden in de TRF201! :thumbsup:

Gewoon achteruitrijden, dan heb je ook een ff :p Heb het vermoeden dat je deze opmerking reeds vaak te horen hebt gekregen, maar sorry kon het mij niet laten ;)

Origineelreclamebord 24-08-2012 06:06 PM

Quote:

Originally Posted by pieterke (Post 687578)
Gewoon achteruitrijden, dan heb je ook een ff :p Heb het vermoeden dat je deze opmerking reeds vaak te horen hebt gekregen, maar sorry kon het mij niet laten ;)

:lol: Hehe balen, je hebt mijn plannen aan het licht gebracht!

Ik heb het wel eens geprobeerd: Het zwabbert wel altijd grappig door de omgekeerde kickup enzo, en ik vraag me af of er dan nog veel klachten zullen zijn over een gebrek aan stuur :thumbsup:

elvo 24-08-2012 06:48 PM

Zorg dat je caster juist zit tov. de rijrichting, en dat stuur zal al heel wat normaler aanvoelen.

Mari 25-08-2012 07:30 PM

Kreeg net telefoontje of ik het adres wist van MVB... moet tot mijn spijt erkennen dat ik het op de website van MVB niet heb kunnen vinden... Kan er overheen gelezen hebben, maar als het er niet op staat is het een gemiste kans om morgen bij de BNK wat toeschouwers te krijgen...

elvo 25-08-2012 07:55 PM

Rottebandreef in Bergschenhoek.

moker 25-08-2012 08:54 PM

die is ongeveer 4 km lang:blush:

maar ik heb het gevonden.....op een andere site

Rottebandreef 2

Somerwil 25-08-2012 09:13 PM

Nr 2 is bij de molen een stukje terug... MVB heeft geen officieel adres.

pannekoekenhuis/ restaurant de Bergsche Plas is dichterbij

All times are GMT. The time now is 08:50 AM.