oOple.com Forums

oOple.com Forums (http://www.oople.com/forums/index.php)
-   Belgium (http://www.oople.com/forums/forumdisplay.php?f=109)
-   -   WK MAC Vlijmen 2011/2012 (http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=74951)

jaydits 21-12-2011 09:21 PM

ja super joh donker licht maak allemaal niet uit
is beter als niets ik was alweer voor de 2e keer vergten een fotocamera mee te nemen
ben niet zo gemotiveerd in de winter
thanks ook namens wesley

joey

mkb 22-12-2011 07:24 PM

Quote:

Originally Posted by mkb (Post 596990)
joepie

mijn eerste filmpjes zijn op het net

2WD A finale 1
http://www.youtube.com/watch?v=qrE70eadY3M
http://www.youtube.com/watch?v=Do7dL34jqis

2WD A finale 2
http://www.youtube.com/watch?v=EU1YMAEm_ew

2WD A finale 3
http://www.youtube.com/watch?v=JVVHK4zmxm4

mooi race van janus!!!!!

ik vond dit filmpje op youtupe (2WD B finale)
http://www.youtube.com/watch?v=QBEXrUoGglg

ik weet niet wie hem gemaakt heeft maar ik sta er ook op :thumbsup::thumbsup:

bedankt:):):)

wesley 23-12-2011 01:41 PM

was weer super tof!!!:lol:

VW-Powah 25-12-2011 02:13 PM

Quote:

Originally Posted by mkb (Post 598093)
ik vond dit filmpje op youtupe (2WD B finale)
http://www.youtube.com/watch?v=QBEXrUoGglg

ik weet niet wie hem gemaakt heeft maar ik sta er ook op :thumbsup::thumbsup:

bedankt:):):)

woehoe, eindelijk nog is een filmpje waar ik redelijk op reed :)

-bendeman13- 25-12-2011 06:57 PM

Quote:

Originally Posted by VW-Powah (Post 598849)

zekers je zou maar eens gesouct worden door een merk hihi:woot:

mkb 26-12-2011 06:02 PM

Quote:

Originally Posted by VW-Powah (Post 598849)

blij voor je maar ik was waardeloos ivm dat ik gekloot heb met (in mijn slecht Engels) trotel churf :confused:(gas reactie:blush:) waar door ik alleen maar aan/uit knop had als gashendel :thumbdown:

en dat is niet bevorderlijk als er weinig grip is en de eerst ronden als botsauto gebruikt worden is ook niet goed voor een mooi eind resultaat.
En dan ook nog een tegenliggers tegen komen die net in gehaald is op ¾ van de race :mad:net als er weer aan sluiting met de voorliggers hebt gevonden

maar het was wel leuk:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

mr. ed 30-12-2011 07:35 PM

Quote:

Originally Posted by janus_77 (Post 597514)
Een Asso Stealth bak is toch niet zo moeilijk om te vinden, of anders die van een Cougar 2000 ?

De stealth is een pak smaller aande outdrives waardoor je naar langere dogbones op zoek moet, of de nogal dure lazer ZX5 CVD's.
En de cougar... gebruikt die geen sliders?
De Traxxas radicator2 boite is wel de goeie breedte en kan met de orginele ultima outdrives naar dogbones omgezet worden. Spares zijn ook makkelijk daar de internals met de slash overeenkomen, en de slipper is redelijk goed dus dat bespaart zowiezo al in slijt... Vraag is alleen of die past want ie is wel een pak groter in voetafdruk naast de stealth.
Zal 't 's proberen ;)

mr. ed 30-12-2011 07:38 PM

Oeps, bijna vergeten: Janus, doe op de volgende manche er terug een vintage reeks bij (insert pretty pretty please big eye dogface smiley)

janus_77 30-12-2011 08:46 PM

Quote:

Originally Posted by mr. ed (Post 600600)
De stealth is een pak smaller aande outdrives waardoor je naar langere dogbones op zoek moet, of de nogal dure lazer ZX5 CVD's.
En de cougar... gebruikt die geen sliders?
De Traxxas radicator2 boite is wel de goeie breedte en kan met de orginele ultima outdrives naar dogbones omgezet worden. Spares zijn ook makkelijk daar de internals met de slash overeenkomen, en de slipper is redelijk goed dus dat bespaart zowiezo al in slijt... Vraag is alleen of die past want ie is wel een pak groter in voetafdruk naast de stealth.
Zal 't 's proberen ;)

De Cougar 2000 had toch gewoon dogbones ? De 1ste serie zeer zeker. Die moest je zelf op maat maken en lijmen :thumbdown:.

Assen kan je makkelijk genoeg verlengen.(http://www.xfactoryrc.com/rc/Tech/ModifiedCVA.php)

Maar als die Traxxas bak makkelijk past is dat ook een hele praktische oplossing als daar Slash onderdelen in kunnen. Die kan je overal vinden.

Een vintage auto is sowieso toegestaan, maar je wordt dan, in jou geval, ingedeeld als een normale 2wd.
Met een beetje fanatiek rijden kan je dan ook gewoon meekomen. Ik zelf was ook nog 4e in de A met de ARRC10. Gelukkig dat Johan hem terug aan mij wilde uitlenen toen de servo in de Losi 22 ging staken.

Maar de "Vintage" als een echte klasse willen we niet te vaak laten rijden. Het moet een 'bijzondere klasse" blijven. :thumbsup:

mr. ed 30-12-2011 11:47 PM

Voor zover ik weet zijn jullie de enigen die een vintage klasse hebben in heel nederland en belgie samen. Uniek genoeg om mij over de grens te krijgen om een dagje met de otokkes te spelen. Maar goed de keuze is aan jullie, ik ben blij met wat ik krijg. 'k Kon 't maaar vragen, wie weet , met wat bijval ...

Axel.k 31-12-2011 10:17 AM

Jaaaa,AUB:thumbsup: Arjan? (slijmmodus aan)Vriend enzo:D

mkb 04-01-2012 09:26 PM

Quote:

Originally Posted by jaydits (Post 597751)
ja super joh donker licht maak allemaal niet uit
is beter als niets ik was alweer voor de 2e keer vergten een fotocamera mee te nemen
ben niet zo gemotiveerd in de winter
thanks ook namens wesley

joey

hee joey je hebt mail:D

jaydits 04-01-2012 09:34 PM

Quote:

Originally Posted by mkb (Post 602841)
hee joey je hebt mail:D

ja klopt hehehe

mkb 21-01-2012 08:35 PM

een vraag voor de wk heren
kan ik ook komen om een uur of 11 dus zonder trainen en Q1 of Q1en2 mag ik dan nog mee doen voor de race??????????????
dit is weer eens een mis planning in ons huis(pokken)

Basketballer 01-02-2012 08:44 AM

Jajaja het is weer bijna zo ver de laatste Managerace, het zal deze keer iets kouder zijn, maar ik heb er zin in!!!!!!!! Tot de 12e mensen!!

bzb 01-02-2012 09:06 AM

als het vanaf vandaag elke dag een halve graad warmer wordt kom ik ook, zelfs bzb heeft een grens :blush::thumbsup:

jaydits 01-02-2012 02:44 PM

Quote:

Originally Posted by mkb (Post 610433)
een vraag voor de wk heren
kan ik ook komen om een uur of 11 dus zonder trainen en Q1 of Q1en2 mag ik dan nog mee doen voor de race??????????????
dit is weer eens een mis planning in ons huis(pokken)

volgens mij is dit geen probleem hoor
lijkt mij gewoon aanschuiven, hopen op q3 en anders gewoon achteraansluiten en racen
zie je
joey

Bata-4 01-02-2012 07:40 PM

er moeten nog onderdelen binnenkomen, maar ik zal hoe dan ook aanwezig zijn.
maakt niet uit hoe koud het is. :cool:

jaydits 02-02-2012 11:36 AM

Quote:

Originally Posted by Bata-4 (Post 615251)
er moeten nog onderdelen binnenkomen, maar ik zal hoe dan ook aanwezig zijn.
maakt niet uit hoe koud het is. :cool:

wat moet je nog hebben dan mischien heeft iemand of ik zelf het dubbel en kan het menenen:)

Bata-4 04-02-2012 10:39 AM

Quote:

Originally Posted by jaydits (Post 615466)
wat moet je nog hebben dan mischien heeft iemand of ik zelf het dubbel en kan het menenen:)

De outdrives zijn in mijn geardiff. gesleten. (B4.1 rtr)
niks ernstigs, als ik geen onderdelen heb dan rijd ik gewoon met de versleten geardiff.
die houden nog wel 1 wedstrijd vol (denk/hoop ik)

soobah 04-02-2012 11:49 AM

Quote:

Originally Posted by Bata-4 (Post 616305)
De outdrives zijn in mijn geardiff. gesleten. (B4.1 rtr)
niks ernstigs, als ik geen onderdelen heb dan rijd ik gewoon met de versleten geardiff.
die houden nog wel 1 wedstrijd vol (denk/hoop ik)

zou het kunnen dat die asso gear diffs van veel mindere kwaliteit zijn? Ik had er ook in m'n SC10 gestoken (occasie wel, maar in goede staat) en de outdrives waren na een paar maanden ook enorm ingesleten.

€ric 05-02-2012 09:22 AM

Mooi is dat. De afgelopen maanden niks van de winter gemerkt, zitten we tijdens het WK met een koudegolf :wtf:

Moet er dan een baan komen met voornamelijk rechte stukken omdat we met onze kouwe klauwen alleen gas kunnen geven of moeten er juist veel bochten in komen om alles weer een beetje warm te krijgen?

Quote:

Originally Posted by Basketballer (Post 615031)
Jajaja het is weer bijna zo ver de laatste Managerace, het zal deze keer iets kouder zijn, maar ik heb er zin in!!!!!!!! Tot de 12e mensen!!

Tomboo_91 05-02-2012 06:23 PM

Ja, dirtoval! Motors kunnen vol vertimed en geboost worden, oververhit raakt hij toch niet. :woot:

fastr 05-02-2012 07:55 PM

Euuh......net als laatst in Mol zeker :lol:
Wat een veldslag was dat :thumbsup:
Ik weet zeker dat het meer dan twee bochten worden.....

Fernandez 05-02-2012 08:40 PM

misschien kan de organisatie het een stuk aangenamer maken voor de deelnemers en heaters huren

fastr 05-02-2012 08:47 PM

Neh, past niet bij de traditie van het WK-Vlijmen.
Warm aankleden, warme choco meenemen en blijven dansen.....

Bata-4 05-02-2012 09:14 PM

Quote:

Originally Posted by Fernandez (Post 617040)
misschien kan de organisatie het een stuk aangenamer maken voor de deelnemers en heaters huren

nee joh, een kampvuur in het midden van de baan!
een beetje extra licht doet de baan ook goed.

dirk702 06-02-2012 07:09 AM

een beetje extra licht doet de baan ook goed.

Wordt de baan daar warmer van of enkel lichter ? :woot:

VW-Powah 06-02-2012 09:03 PM

Quote:

Originally Posted by fastr (Post 617021)
Euuh......net als laatst in Mol zeker :lol:
Wat een veldslag was dat :thumbsup:
Ik weet zeker dat het meer dan twee bochten worden.....

was anders wel geweldig!!!!! jammer dat mijn motor al zo vroeg in de race verschoven was (lees, heel de achterkant afgebroken) :p !!!

Basketballer 10-02-2012 08:52 AM

He kunnen we al inschrijven!? ik zit op hete koolen!! ik zal die zondag ook meenemen, dan kan je daar even op gaan zitten, voor de genne die een kouwe poep hebben

dirk702 10-02-2012 09:30 AM

Zeker meebrengen die "Hete Kolen" het zal nodig zijn om de lipo's warm te houden ! :thumbsup:

mkb 10-02-2012 02:46 PM

ja hoor ik had het goed voor mekaar

een nieuwe auto
nieuwe motor set
nieuwe banden
en nooit last van de kou
oppas voor de kits geregelt
en heel veel zin in zondag

maar dan
door op mijn werk een verkeerde stap temaken heb ik nu in mijn enkel een scheur en die geneest alleen maar door veel rust en met het voetje omhoog (grrrrrrrrrr)

dus ik wens allen mensen die zondag gaan race een dag met veel zon en een hete strijd voor de punten
succes allen

janus_77 10-02-2012 03:01 PM

Quote:

Originally Posted by mkb (Post 619151)
...........maar dan
door op mijn werk een verkeerde stap temaken heb ik nu in mijn enkel een scheur en die geneest alleen maar door veel rust en met het voetje omhoog (grrrrrrrrrr)

Klote Sander :bored:, hopelijk geneest het allemaal redelijk vlot.

Bata-4 10-02-2012 10:33 PM

Quote:

Originally Posted by jaydits (Post 615466)

de geardiff. is gereviseerd en wat versleten onderdelen vervangen.

bedankt joey, maar wat ik zondag niet met handschoenen aan kan vervangen, blijft gewoon in de auto zitten!

verder wil ik nog mededelen dat Stijntje, onze jonge wk supporter door de kou niet aanwezig zal zijn. als hij erachter komt dat papa hem thuis gelaten heeft, ben ik bang dat hij me weken lang niet aankijkt :cry:

jaydits 11-02-2012 08:05 AM

Quote:

Originally Posted by Bata-4 (Post 619327)
de geardiff. is gereviseerd en wat versleten onderdelen vervangen.

bedankt joey, maar wat ik zondag niet met handschoenen aan kan vervangen, blijft gewoon in de auto zitten!

verder wil ik nog mededelen dat Stijntje, onze jonge wk supporter door de kou niet aanwezig zal zijn. als hij erachter komt dat papa hem thuis gelaten heeft, ben ik bang dat hij me weken lang niet aankijkt :cry:

hahaha ja das nie best maar is echt veel te koud joh
als ik nie zo van die opgefokte gasten had dan zat ik zondag ook gewoon voor de tv hoor pfff man heel de week bevroren op me werk en nu zondag ook nog is
gelukkig dat het altijd super gezellig is op het wk
zie jullie zondag allemaal
joey

dirk702 11-02-2012 08:42 AM

Ik hoop dat er toch wat volk gaat zijn met zo een lekker fris weertje (-10°C)

Zizo,
Ik ben al ingeschreven voor morgen in de paardenstal te rijden in de 4WD & 2WD !

:thumbsup:

jaydits 11-02-2012 10:42 AM

Quote:

Originally Posted by dirk702 (Post 619387)
Ik hoop dat er toch wat volk gaat zijn met zo een lekker fris weertje (-10°C)

Zizo,
Ik ben al ingeschreven voor morgen in de paardenstal te rijden in de 4WD & 2WD !

:thumbsup:

met de schumacher dirk?
ben wel blij dat je het met de losi langer hebt volgehouden :thumbsup:

dirk702 11-02-2012 10:48 AM

Nee met de oude vertrouwde B4 (Als die start met zo een koud weer teminste want die is ook al wat ouder ), de Cougar SV2 is nog niet leverbaar !:thumbdown:
Met de 4WD met de catSX3 dat wel ! :thumbsup:

jackbox 11-02-2012 11:06 AM

Zie nergens waar ik me kan inschrijven maar zal ook wel geen probleem zijn om morgen op de manege in te schrijven zoals ook de eerdere wedstrijden daar.
Zit met smart te wachten op morgen om eindelijk weer eens mijn frustraties van het weinige rijden weer van me af te gooien.
Ben er weer in beide klasse arjan dus maak maar ruimte genoeg voor op de stelling :P
Hoewel het wel wat scheelt die ruimte die ik nodig had tegenover vorig jaar....

BEE 11-02-2012 11:59 AM

Hallo rijders,

Morgen komen we graag een kijkje nemen en deelnemen als het mag ?
We zullen met 4 Losi Ten/SCTE meerijden.
Het is voor ons geheel nieuw om met elektro in de manege te rijden, aangezien we allemaal 1/8 Nitro wedstrijden rijden.

Tot morgen,
Bas

All times are GMT. The time now is 03:27 PM.