![]() |
Quote:
thanks @jorg hahaha waanzinnig verslag heb het nu 4 keer gelezen en vind steeds weer nieuwe info super |
:thumbsup: heel leuk om te lezen !! Bedankt !
Quote:
|
amai amai wat een verslag, een dikke proficiat.:thumbsup:
|
Merci dudes :thumbsup:
|
als ik het zo teruglees heb ik altijd pech met de catering :( rauwe hamburger bij de bbq op mvb, koude worst in aerendonk, iedereen aan het culinair orgasme, en mij proberen er onder te krijgen. maar nog steeds sproeipoep vrij :thumbsup:
uitmuntent verslag! komt er ook een uitslagenlijst? |
leest erg vlot, keep on the good work dudes!!!
|
Quote:
http://users.telenet.be/mbv/2011BNK5/BNK2011manche5.pdf |
|
mooie beelden ! dat allemaal met dat klein toesteltje ? :wub
|
Quote:
Vanavond probeer ik of het in HD lukt, gisterennacht om 1h.30 opgegeven en dan maar in lage resolutie geüpload. |
Kei goed gedaan Cooper! :D Leuk dat die camera kan blijven scherpstellen tijdens het filmen. Kunnen niet veel compact-camera's.
|
Quote:
|
ha briljant filmpje minder foto,s is je vergeven cooper :thumbsup:
|
Mijn favoriete stukjes zijn:
- de "A"-kwalificatie die zich schrap zet. (petje goed, smoel trekken, zweet af vegen, edele delen comfortabel leggen, flatulentie) - Fritz' komische nabootsing van Joey die jeuk aan zijn neus heeft. :thumbsup::thumbsup::thumbsup: |
Quote:
|
Quote:
|
http://www.rc-offroad.be/webshop.htm
http://www.oypo.be/pixxer.asp?id=AED29460671B7D83 Bergschenhoek toegevoegd aan de webshop! Steun Team Media aub. |
|
|
top cooper
Hallo allen,
Leuk om filmpjes te zien van Arendonk. Goed gereden van Dominique die eerste C finale. Hans |
Ik ben muug in beeld geweest!
|
|
|
Nog muger in beeld geweest :thumbsup:
|
|
|
de 3 laatste finales komen later, moeten nog gerenderd worden en ik wil gaan slapen :p
hopelijk vinden jullie al die media aandacht leuk? |
Team Media ftw
|
Op de filpjes ziet het eruit alsof ik het ook zou moeten kunnen :cry:
Complimenten voor de filmpjes en verslag. Altijd weer leuk en goed. |
Hij kan het ook gelijk, fotos maken, filmen..... niks is em te moeilijk.
Mooi gefilmd!!! |
Quote:
goede wijn behoeft wel geen krans, maar zo nu en dan eens een pluim op de spreekwoordelijke hoed steken, werkt altijd motiverend ! :-) We zijn gewoon verwend : én verslag, én filmkes, én foto's ! -> mega cool ! ..en ook iedere club die een bnk organiseert natuurlijk : top ! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: |
't zen de lesteeeee :-) Bedankt voor de positieve reacties, is en blijft inderdaad leuk om te lezen/horen. |
Quote:
|
Ik smijt er nog eentje op de hoop: HELD!
|
Je kan nu ook fan worden van mij op facebook. :thumbsup:
|
Quote:
|
Stel u nu eens voor dat ik vanavond nog foto's online zou zetten, zou dat er niet een beetje over zijn?
|
|
Quote:
:thumbsup::thumbsup::thumbsup: |
wow toch niet van arendonk toch woehoe
|
All times are GMT. The time now is 04:25 PM. |