![]() |
Mij lijkt het ook wel mooi zo'n airbrush kap maken. Maar om nu van alles aan te schaffen voor 2 of 3 kappen in het jaar vind ik het zonde. En ik heb het idee dat je wel een poosje aan het oefenen bent :bored:
|
diff uit elkaar ... dif plates opgeschuurd (haaks op de draairichting) ... voldoende diff vet gesmeerd ... alles gemonteerd ... en nu lijkt het goed te werken :thumbsup::lol::thumbsup:
|
Quote:
|
|
Interesting :D
|
gezien op de GP, ook al mocht ik niet :D
|
gij sloeber
|
blabla
|
wie weet wa da nieuw chassis gaat koste zal zeker wel rond de 120 euro zijn met topdeck. :thumbdown:
wel tof da ze blijve zoeke, ma wanneer komt de nieuwe cougar?? grtz |
prijs staat eronder, in £
|
ik plak wel wa lood onder mijne gelijk ik altijd op klei en zand heb gedaan de laatste tijd.
heb alles geteld je moet 4 dinge kope en komt uit op +- 80pond das 90 euro, had duurder verwacht :) |
Dus binnenkort bestellen zeker?
Quote:
|
Is die U3898 Dirt Spec Chassis Conversion - Cougar SV niet het complete ding? die is 90 pond bijna...
We wouden zondag naar berschehoek gaan met een man of 4 maar dat gaat hem niet worden ben ik bang :( |
Quote:
grtz |
Quote:
|
Quote:
|
Set-up voor Arendonk (SX3):
Front: 3.5 spring, 37.5wt, #4, ball cup unscrewed 1 turn => tower #1, arm #2 Camber -2°, 1mm washer on hub, camber link high (1mm washer under plate) SLIM Spike Rear: 2.0 spring, 32.5wt, #5, ball cup unscrewed 1 turn => tower #2, arm #1 Camber -2.5°, camber link low (3mm washers under plate) 70gr under LiPo 3° toe-in, std anti-squat |
|
en banden :lol:
|
Quote:
|
All times are GMT. The time now is 05:11 AM. |