![]() |
tip voor cool foto's van uwen auto: In het (wit) bad zetten of op een witte doek, en veel licht :-)
|
Quote:
haha |
Quote:
mijn komen perfect tot waar de velg mag zitten lagers zitten wel iets meer geklemd, (bewust gedaan) dan bij een b4 as-wiel maar dat heb ik gedaan voor een beter lagering :p weet wel niet als het ook beter gaat zijn ma voelt in ieder geval beter aan :) grtz |
Heb je al kunnen testen?
De 18e is er een race in Charleroi. |
nee heb hem nog niet getest :s
zal voor binne een weekje zijn denk ik. ben nog aant wachten op nieuwe pillen en undertray enz. grtz jeffrey |
Ik had gezegd dat ik dezelfde opties heb als Jeffrey, maar ik heb er één meer !
DE SC10 GEARDIFF ! :o |
haha, dat is net 't slechtste, arme dirk.
krak krak krak krak krak (vul 't lijstje in het topic http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=85775 nu maar aan) |
Quote:
haha fuck ge hebt ook de cream gewichte :s ge wint :) |
Quote:
|
veeeeeeeeeeel stickers = cool :thumbsup:
|
Al die bling bling, dat is toch compleet overbodig... :D
|
Quote:
|
Quote:
Die carbon shock towers is een must want die originele breken als je er tegen blaast ! |
dirk ik dacht dat jij een tlr 22 had ? of heb je er nu twee top wagens
|
TLR22 is verkocht...
Heb nu enkel DEX210 en een B4 asso :) |
ah oke
was die tlr 22 eigenlijk wel fijn dan omdat ie nu al weer weg is |
Op high grip toestanden was die wel goed voor mij maar er zijn andere piloten die er zeer goede resultaten mee halen, zie maar naar de kleine wesley in het BNK 2011... :thumbsup:
|
ah oke :woot:
|
Quote:
Alleen mijne shock setup trekt op niks. Ik had ne setup gekopieerd van op de Durango site en was veel te zacht. Ander pistonnekes geboord nog altijd te zacht. Dus ik heb nu nog maar 1 set pistons over. Weet er iemand of ik ook pistons kan gebruiken van asso, losi of kyosho? |
hmmmm... zou het misschien eventueel enigszins misschien eventueel kunnen komen omdat ge al gaten geboord hebt in u pistons alvorens zo is te proberen?
|
All times are GMT. The time now is 03:55 PM. |