![]() |
Quote:
de jumps zijn gewoon niet leuk :thumbdown: als het aan mij ligt zou ik ze alle bij veranderen. maar ik hoop dat we dat nog wel gaan doen voor het BNK anders maar de grasbaan :thumbsup::thumbsup: |
(M3) 6 packs gereden op vlijmen en ik kan er nog wel 10 packs mee rijden:thumbsup::thumbsup:
http://img710.imageshack.us/img710/8433/p1020968ix.jpg |
Ik ga morgen mijn eerste rondjes op vlijmen rijden, heb nog wel alleen double Dees en subcultures maar zal ook wel rijden denk ik
|
mooie foto Marco !
|
Quote:
ik ga da aan ons pa vragen:woot: grt ben |
Quote:
je kan morgen niet in vlijmen rijden,er is een mountainbike wedstrijd en ook maandag zijn ze daar nog bezig |
ow is het helemaal niet bereikbaar dan? :thumbdown:
http://www.paasbike.nl/pages.php?pg=parcours&lang=NL hmm lastig |
Quote:
|
Quote:
^^^? |
Quote:
balen, ik kan al niet zo vaak :thumbdown: |
Quote:
het is een idee maar het is mij nooit gelukt :woot: |
ik plak alleen stickers op mn kap om spuitfoutjes te maskeren.
Mijn kap zit daarom helemaal vol met stickers :thumbsup: |
Quote:
:o hoef ik ben niet de enige die dat doet :woot: |
LET OP: Wegens een mountainbike wedstrijd is de baan op 1ste en 2de paasdag gesloten. Hun omloop ligt exact naast onze baan.
PLEASE NOTE: due to a mountainbike race the track is closed on 24 / 25 april. O'ja omdat de baan toch dicht moet is vandaag het proef deel met Soiltac ( a.k.a. KamelenCum ) gesproeid. Momenteel ziet het er goed uit, maar kijken wat het doet als er op gereden gaat worden :thumbsup: |
Dat maakt niet uit. Als het er maar goed uit ziet :thumbsup:
|
Janus heeft vandaag een half vat kamelenzaad leeggedronken, en de andere helft op de baan gespoten :thumbsup:
|
Vanaf vorige woensdag zijn de M4 Calibers ook binnengekomen bij CML, is ook wel interessant om eens te testen op Vlijmen.
|
heeft elvo al gedaan vandaag. was meer tevreden van nen M3 en mijn prototype inserts LOL
|
ja die prototypes van Les zijn niet slecht hé ;-)
Mro steunt Kyosho Benelux ook:thumbsup: |
Rijdt kyosho benelux ook ooit? Er zijn al 2 bnk's gepasseerd hé :)
|
Het probleem was een zeer late levering van allerlei, eerste bnk was sowieso niet mogelijk en het 2de bnk had kunnen lukken maar dan was er amper training/testen mogelijk geweest.
|
wat heb ik aan lecensies? nodig om bnk,s te mogen rijden.
en waar kan ik aanvragen. is dat een probleem als het seisoen al is begonnen? bvb dank. marcel |
Quote:
o'ja er zijn 2 races geweest en je hebt 2 schrapresultaten, dus dat is dan ook meteen geregeld |
kost een wedstrijd ook inschrijfgeld en moet je van te voren inschrijven?
|
per wedstrijd max. €10 inschrijvingsgeld. Hoe het met licenties zit voor nederlanders weet ik niet, In België heb je een rookie licence (je 1e 2 jaar) en een full licence, die is na die 1e 2jaar dus.
edit: dat laatste dus niet nodig voor nederlanders zie ik bij janus. |
Quote:
- Nee, maar het wordt wel op prijsgesteld omdat het 's ochtends veel tijd scheelt. Voor MAC Vlijmen is het inschrijf e-mail adres: [email protected] |
Heeft er al iemand die calibers M4 getest ?
|
volgens bart hebbe ze die m4 in vlijmen getest, maar zou de m3 met Mro inserts beter zijn :)
grtz |
En hebben ze dan ook een m4 met die insert getest? Ik betwijfel het :-)
|
Quote:
|
waar kan je die Mro inserts vinden???
|
Bij Bart :thumbsup:
|
ja maar dan heeft hij er geen meer :thumbsup::wub:D
|
Mro inserts kan je vinden bij MRO Racing: http://www.mroracing.com
Volgens mij is Topspeed hun hoofddealer in België, is altijd wel makkelijker dan. |
Die "magische" insert was nog een prototype, voorlopig zijn van Mr. O enkel de tubby en gewoon formaat beschikbaar. Losi, Kangawallafox en nog een miljoen merken werken ook gewoon goed.
|
Wat was er precies mis met diegene die erbij zit?:blush::blush::blush::blush::blush::blush::blu sh::blush:
|
Niks. Buiten dan andere beter zijn.
|
Quote:
Wie heeft er in zijn / haar oneindige wijsheid besloten om toch vandaag naar de baan te gaan, het lint bij het proefstuk te verwijderen en toch maar te gaan rijden :thumbdown: |
Ik was het niet, maar ik stel voor dat de schuldige verplicht wordt het ingezaaide stuk terug te voorzien van (kamelen - of eigen) zaad.
|
Wat een LOSER(S)!!!!
|
All times are GMT. The time now is 09:20 AM. |