![]() |
Of koop die doorschijnende b4.1 cover, die is van harde plastic, dus die gaat niet krom. Maar als je die te vast draait dan barst die wel kapot denk ik :-)
En gonzo, piste is idd op z'n engels, of op z'n Köngens, of op z'n Langenfelds outdoor. |
zeker een plaatske geven in het bnk voor volgendjaar alst aan mij ligt.
|
volgend jaar een bnk met 10 koersen ;) zalig
|
nee, bnk met 6 supercircuits :)
|
Enne, iemand weet van wie de gelukkige winnaar van die Ansmann rat is?
|
De bakkers!
|
Quote:
|
Quote:
Het is de bakkers wel gegunt ! |
Madrat of Madmonkey?
|
madrat
|
proficiat voor De bakkers
Kvond het een geslaagde opening fun parcour, niet al te ver, doet me twijfelen voor volgend jaar. Als er nu eens meer weekends waren Het groffe zand was enkel een demper op de motorpinion (die is bijna naar de zak en t was ne nieuwe) de spur valt al bij al nog mee. Voor de bandenkeuze ben ik met een nieuw set spikes heel de dag toegekomen. Geen klagen soms schuiven, 't manneke moet nog wa beter leren rijden. |
Quote:
|
Quote:
Welke gebruik jij ? Wij hebben die van Losi en Schumacher en een enkele GM, allen staal, nooit problemen mee... |
Ik gebruik ook die stalen, maar die durven toch na een tijdje rare putten en bulten vertonen en aan vervanging toe zijn dan ...
Zeg voor een pinion van 4 dollar gaat ge toch ni zagen hé... |
Quote:
+- 20X4 = $80 :p |
Ik bedoel niet elke wedstrijd hé kurtje ! :confused:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
KLIK OP MIJ OM DE FOTO'S TE ZIEN!!!!
https://lh5.googleusercontent.com/-v...2/_MG_7846.jpg foto's enal weetwel ! effenaf cool! (gewoon klikken, geen tijd voor thumbnailkes, nog muug veel Vlijmenfoto's) KLIK OP MIJ OM DE FOTO'S TE ZIEN!!!! |
All times are GMT. The time now is 07:31 PM. |