![]() |
Quote:
|
Verstaan en spreken alle Hollanders Hagenees?
|
zo heeft dit BE/NL deel op oople geen enkele zin meer:thumbdown:
dan maar weet terug naar MBF :pda kan ik nog wel lezen of het nuttig is?? |
Niet zeuren!
|
Quote:
Gelukkig was dit topic door jouw uitmuntende kennis van het Frans al zo nuttig voor je :rolleye |
Quote:
Hoe zijn de internationale banden tussen Nederland en Den Haag eigenlijk? Komen die naties goed overeen? |
Quote:
het is niet zeuren maar ik kan het niet lezen dus ik weet ook niet wat er staat en neem niet alles zo serieus :p:p:p |
Quote:
we hebben hier geen probleem met den haag :thumbsup: |
Quote:
Maar mensen die frans spreken proberen wegjagen, is ook niet nodig... Dit oople deel heeft een belgisch vlaggetje, vraag anders aan Jimmy een NL deel, kenne jullie daar lekker ouwehoere joh :thumbsup: |
And regarding the losi 22, I'm also not impressed. I would definatly try it rear motor, as that's what it's designed for. Gives you more room for electrics too, and it will work a lot better as the weight balance isn't messed up that much.
|
Quote:
het is ook niet de bedoeling geweest om de frans sprekend weg te jagen maar even in het egels wat posten is toch ook geen probleem er zijn al frans sprekende die dat doen:thumbsup: maar het is wel de bedoeling om de nederlanders naar een eigen forum te jagen maar ik zal het eens aan jimmy vragen |
Wie zegt dat iedereen engels verstaat, dat is toch net hetzelfde? Wij posten toch ook niet in 't engels in dit deel van het forum? Welkom in 3-talig belgië :) (en nee de derde taal is niet engels)
|
:D:D:D:D
Quote:
|
Ben ca parle Français maintenant ici !!!
Post polémique, ca c'est clair ! Sur l'astro, avec des setups diffusés depuis un moment, la caisse marche super en config Mid. Faudrait comparer avec un cougar sv, le problème c'est qu'ils sont toujours cassés sur le bord de la piste !! je peux témoigner j'ai les deux!! My two cents ! |
Quote:
Quote:
http://www.plathaags.nl/ < oOple in het Haags :'D |
Ik moet hier als Hagenaar toch even ingrijpen.
De spreektaal is Haags. Een Hagenees is een inwoner van Den Haag die is geboren en getogen in Den Haag Een Hagenaar (zoals ikzelf dus) is een inwoner van Den Haag die in een andere stad of dorp is geboren en getogen. Ook wel import-Hagenees genoemd. De laatste groep betreft de rest van Nederland: Dit zijn de zgn. wannabe-Hagenaren ;) http://nl.wikipedia.org/wiki/Den_Haa...s_en_Hagenezen |
Kwam nog ter sprake in Oh Oh Cherso, had ik moeten weten :blush:
|
Loop ik gisteren de Media Markt binnen, staat die koekwaus Snepah bij de ingang! :woot:
Als echte groupie natuurlijk meteen een handtekening gevraagd (not...) :p |
Hier sur la piste de Sprimont le losi22 ne m'a pas séduit.
Etrange...:eh?: Ces voitures me semblaient "raide" par rapport aux autres....j'ai crus revoir les premiers kyosho ultima à chassis poutre... qui était assez similaire en comportement sur la piste.... |
All times are GMT. The time now is 03:25 AM. |